Gå til innhold

Gravid eller ikke?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er en jente på 23 som går og lurer på en ting. Jeg går på p-piller og tok den siste på brette på forje torsdag. så da er de jo en uke uten piller så jeg kan få mensen og så er det på igjen!

MEN; natt til lørdag hadde jeg og kjæresten min sex og det blei jo da ubeskyttet..etter en kveld på byn glemte jeg at jeg ikke hadde p-piller i kroppen:p

Men jeg fikk heldigvis mensen på mandagen, til vanlig tid og alt. Men spørsmålet mitt er da, om det fortsatt kan være en sjangse at jeg kan ha blitt gravid, eller om det er helt utelukket siden mensen kom? det er så kjipt å gå å lure på om det kan være..eller ikj. Er ikke klar for barn enda liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ta frem krystallkulen min, sjekke der...

Ja, har man hatt sex sa kan man vaere gravid! Om vi sier ja, om vi sier nei spiller da ingen trille. Kroppen fikser ting selv, selv om folk har erfaring med at det ikke har skjedd betyr det ikke at det samme skjer med deg.

Vent i et par uker, saa tester du.

Skrevet

Hadde jeg fått en tier for hver er-jeg-gravid-tråd hadde jeg vært rik snart.

Skrevet

Kremt,jesus da..

Tror jesus skulle ha sagt at det er alltid en sjangs for å bli gravid når en har sex.Ja tenk selv med ppiller ..

Ingen på forumet kan svare da vi verken er synske eller kan ta en test for deg

Er du usikker? Kjøp en test.

Skrevet

Eventuelt vent i ni måneder og se hva som skjer. :lur:

Skrevet

Dette synes jeg var det beste forslaget! Litt spennening i hverdagen er bare sunt! :jepp:

Gjest lolita___
Skrevet

hehehe den var bra.Helt enig folk er utrolig morsomme egentlig med sånne tråder.

Koster 100 kr for en test.

Skrevet

Man er jo beskyttet i den pillefrie uka også om man går på p-piller. Men 100% sikker kan man jo aldri være, bortsett fra ved avholdenhet selvfølgelig...

Skrevet

Man er jo beskyttet i den pillefrie uka også om man går på p-piller. Men 100% sikker kan man jo aldri være, bortsett fra ved avholdenhet selvfølgelig...

Må jeg minne om Jomfru Maria? :lur:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ey, kanskje noen her kan svare på det, siden jeg har lurt på det veldig lenge. Men er jo liksom beskyttet i den pillefrie uken og, men hvordan kan det være?? En pille virker jo bare i nesten 48 timer??

Skrevet

Hva vil du vi skal svare på? Om du er gravid? Om du kan være gravid? P-piller er ikke 100 % sikker.

Skrevet

48timer? Hm vanlige depo tabletter har virknings tid fra 12 til 24,noen har flere timer andre kortere. Ppiller har normalt innenfor 24timer ,mens hormonpiller alt fra 12 til 24timer.

De fleste her prøver å få deg til å forstå en ting,INGEN her kan si om du er gravid eller ikke .Du selv må finne det ut ved 1.mensen fortsetter å bli borte-steg 2 du tar en test

eller 2.mensen kommer og steg 2 du er ikke gravid.

3. orker jeg ikke gå inn på.Komplisert

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ey, kanskje noen her kan svare på det, siden jeg har lurt på det veldig lenge. Man er jo liksom beskyttet i den pillefrie uken og, men hvordan kan det være?? En pille virker jo bare i nesten 48 timer??

Noen som vet??

Skrevet

48timer? Hm vanlige depo tabletter har virknings tid fra 12 til 24,noen har flere timer andre kortere. Ppiller har normalt innenfor 24timer ,mens hormonpiller alt fra 12 til 24timer.

De fleste her prøver å få deg til å forstå en ting,INGEN her kan si om du er gravid eller ikke .Du selv må finne det ut ved 1.mensen fortsetter å bli borte-steg 2 du tar en test

eller 2.mensen kommer og steg 2 du er ikke gravid.

3. orker jeg ikke gå inn på.Komplisert

:natti:

Skrevet

haha....utrolig morsom tråd :)

Skrevet

Hvis ikke p-piller hadde vært sikre i den pillefrie uka, hadde man jo ikke hatt pillefrie uker. Det er vel meningen man skal ha en bortfallsblødning den uka, og da kan man ikke bli gravid.

Dessuten er det da ikke sånn at alle piller virker i bare 48 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...