Gå til innhold

Mensen - hjelp!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har gått på Cerazette i 3 år, og bestemte meg for å ta en pause i et halvår grunnet at jeg tror det vil være godt for kroppen å ta en pause.

Nå har det gått 2 1/2 uke, og jeg har ennå ikke fått mensen.

Noen som vet noe om hvorfor dette kan være?

Skal det ikke vanligvis komme 2-3 dager etter man ikke har tatt pille?

Takker for hjelp!

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta tid før du får mensen etter at du slutter på pillen. Helt normalt.

Gjest Mahareth
Skrevet

Går på samme pille, og sist jeg hoppet av for en periode så tok det 5 uker før jeg fikk mensen.

Gjest gjest
Skrevet

Vil bare si at pause fra ppiller ikke er noe poeng. Med mindre du ikke er i et forhold og skal slutte helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...