Gå til innhold

30års dag


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
:bursdag: Venninna mi blir 30ÅR på lørdag og jeg har fått ansvar for å arrangere bursdagsselskap for henne. Jeg ble først litt usikker på hvor vi kunne lage et bursdagsselskap, men så slo det meg at hu alltid spiser på Mcdonalds på veien hjem fra jobb. Siden hu alltid stopper der etter jobb, så kan det bli et ”surprice party” :hoppe: Jeg har hørt at McDonalds arrangerer bursdagsselskap for barn, men de lager vel selskap for voksne også? Er det noen her som har hvert i bursdag på McDonalds før og om dette lar seg gjøre? Og om det er mulig å få servering av pils der? Kan bli drit kjedelig med cola og milkshake i en 30års dag :bursdag:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En artig ide, men jeg tror ikke det er mulig å kjøpe pils der. Men det går jo evt. an å starte der, og bestille en eller annen morsom skyss som kan komme og hente dere og bringe dere til et annet sted!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå hadde jeg tenkt å leie lokalet for hele kvelden. Jeg har også fått fatt i DJ, så da blir det dans i andre etasjen utpå natta :briller: Trodde det var noen regler som sa at hvis det er et lukket arrangement så kan man servere alkohol? Må kanskje søke kommunen eller polti om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Å fy faen. Var på Mac Donalds i går og der var det bare helt jævlig. Unger og skrik over alt. Jeg orka bare ikke å sitte der å spise. Men ideen din syns jeg høres rett og slett forferdelig harry ut!!!! Du er ikke fra Høland vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Å fy faen. Var på Mac Donalds i går og der var det bare helt jævlig. Unger og skrik over alt. Jeg orka bare ikke å sitte der å spise. Men ideen din syns jeg høres rett og slett forferdelig harry ut!!!! Du er ikke fra Høland vel?

Er fra Bjørkelangen for faen! Harry? Å drikke seg skit full i andre etasjen på Mcdonalds. Jævlig snobbete syns jeg :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...