Gå til innhold

Strikkbehandling av hemoroider?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal fjerne noen hemoroider med strikk om ikke så lenge, og lurer på hvor mye jeg må regne med å betale (betaler jeg i tid, eller per hemoroide eller hva)? Jeg lurer også på om det er vondt/evt. hvor vondt det er å fjerne de med strikk. Jeg har lest at det tar 3-7 dager før hemoroidene da "faller av", betyr dette at strikken er der helt til det, eller tas strikken av før jeg drar hjem?

Andre ting å fortelle om å fjerne hemoroider, så fortell gjerne. Jeg setter stor pris på alle svar! På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette var virkelig sure penger! Jeg hadde to-tre stk, som var der, synes ikke så mye, men de synes, særlig hvis jeg bøyer meg litt eller lignende. Gledet meg til å få dem vekk, men neida, legen ville "se hvordan det gikk videre", men jeg hadde visst noen innvendige, så han festet strikk på én. Jeg sa at jeg gjerne ville ha vekk alle, men neida. så han festet på én for "å se", ville at jeg skulle vente noen 3-4 måneder. "De har vært der i over et år altså", prøvde jeg med, men nei. Han festet bare strikk på en og jeg tenkte at dette kanskje var den "verste" av dem og var egentlig fornøyd, selv om jeg hadde fæle smerter og ømhet bak der. Kjøpte meg en pakke paracet og har bare ligget i sengen...aouchy... For det er vondt! Tok etterhvert en titt i speilet og ingenting så annerledes ut! Han hadde festet det på en av de som er langt inni der....og det kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre om... for det er egentlig ikke så vondt, klarer hvertfall å smøre på litt krem eller noe så merkes det ikke, men det ser stygt ut og jeg ville ha det vekk. Var ikke der inne i ti minutter engang og dette betalte jeg 800 ,- for!

Nei, spis fiber og dytt dem inn selv - dette var det ikke verdt! *Kjempeskuffa* :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...