Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hei dere! Jeg skal ha pølser til middag, men lurer på hvilket tilbehør jeg kan ha til. Har dere forslag? Det kan ikke være lompe/pølsebrød eller potetmos. Håper dere har noen kreative løsninger på problemet!
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg synes det er godt iblant med kylling/kalkunpølser i ovnen med bacon surret rundt. Skjær potetbåter med litt olje, oregano og gressløk, i ovnen. Ev. poteter i små biter på panna med krydder. Potetene vil trenge lengre tid i ovnen enn pølsene da!
Sølvdugg Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Frisk salat, gratinerte poteter, ris, pasta?
MissStiles Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Lage en type pytt-i-panne med pølser, løk og stekte poteter synes jeg er godt. Eller lage en gryterett med pølser går også ann.
LineGourmet Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Lag pølsegryte 450 gram røkte kjøttpølser 1 løk passe med shampingnon 3-4 ss tomatpure 3 dl matfløte Makaroni Kok makaroni. Brun løk og shampingnon, ta ut av pannen og legg til side. Brun pølsene (som du har delt i biter), tilsett grønnsakene igjen samt tomature. Husk og salte og peppre soppen og strø sukker på løken (ca 1-2 ss). Tilsett fløten og la surre litt på svak varme. Ha i avrent makaroni og vips! Ferdig For litt ekstra smak kan du tilsette litt hvitløk og/eller litt soyasaus.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 makaroni med ost. enkelt, usunt og godt.
Gjest navnelapp Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Her er ein kjempegod variant med nypoteter osv: http://altgodt.wordpress.com/2009/07/05/berre-pølser/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå