Gå til innhold

Reg.tannlegen min er SENIL


Fremhevede innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Hei, jeg har skrevet her inne før hvor jeg har fortalt at jeg skal ha streng i ca 2 år.

Jeg er 20 år, og vil helst at behandlingen skal gå fortest mulig.

Saken er at jeg måtte bytte reg.tannlege for to mnd siden da jeg flyttet til en annen by. Jeg hadde fått høre fra den første reg.tannlegen min at det ikke var lurt å bytte, men i dette tilfelle måtte jeg jo.

Problemet er at den nye reg.tannlegen min (som det bare er en av i denne by) er en veldig gammel mann som er veldig glemsk. Jeg var hos tannlegen i dag og han hadde glemt mye.

Bla: vurdering om jeg skulle trekke en tann eller ikke, om jeg skulle ha ny bøyle. Ja det var diverse ting han glemte å gjøre som jeg husker den gamle reg.tannlegen min gjorde.

Jeg spurte i dag om jeg ikke skulle bytte bøyle, da jeg ikke har gjort det på lenge, og da sa han først at det ikke var hast (jeg synes det, da jeg er så gammel. vil bli ferdig fort) og så tok han å byttet den nederste bøylen. Altså jeg måtte minne han på hva han skulle gjøre!

Jeg er ikke komfortabel med denne reg.tannlegen i det hele tatt.

Er det noe jeg kan gjøre? Vil ha den gamle tannlegen tilbake, men kan vell ikke holde på å bytte hele tiden? Og det hadde vært kjempe flaut å sagt til min nye at jeg vil ha han gamle tilbake =S Heeelp!!

Endret av LonelyAngel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brydd meg mindre om hva som var flaut. Bytt vis du føler at det er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...