Livets datter Skrevet 16. september 2003 #1 Skrevet 16. september 2003 Noen ganger blir jeg nesten sprø av å finne tilbake til 2 like sokker som skal matche. Jeg bruker KUN svarte sokker, men prøver å kjøpe dem med et lite motiv på leggen, slik at jeg lett kan "parre" dem etter vask. Jeg har imidlertid også mange hel-svarte sokker. Lange, tykke, slitte, tynne, brede, høy kant lav kant... Det er rett og slett til å bli sprø av :evil:
Gjest Madam Felle Skrevet 16. september 2003 #2 Skrevet 16. september 2003 velkommen tilbake Livets datter var turen fin?
Livets datter Skrevet 16. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2003 Helt nydelig.... helt nydelig *drømmer tilbake til basseng-kanten* Heldigvis ikke så mange sokker å vaske etter en slik tur
Gjest Madam Felle Skrevet 16. september 2003 #4 Skrevet 16. september 2003 sant nok, tror samtilige blir sprø av sokker, av en eller annen grunn forsvinner de bare, tror maskinen spiser dem
Mette Skrevet 16. september 2003 #5 Skrevet 16. september 2003 sant nok' date=' tror samtilige blir sprø av sokker, av en eller annen grunn forsvinner de bare, tror maskinen spiser dem[/quote'] Tørr ikke telle over hvor mange enersokker vi har nå Tar vare på de i håp om at makkeren skal dukke opp, og i mellomtiden vokser haugen.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. september 2003 #6 Skrevet 16. september 2003 Kjenner meg virkelig igjen, har en hel pose med enersokker :evil:
bippbipp Skrevet 16. september 2003 #7 Skrevet 16. september 2003 Kjenner meg virkelig igjen, har en hel pose med enersokker :evil:Hmm, dette hørtes meget kjent ut.
MarianneE Skrevet 16. september 2003 #9 Skrevet 16. september 2003 Sokkekliper...jeg sier ikke mere Er ikke det slike du fester to-og-to sokker sammen med, slik at den ene ikke forsvinner i vasken?
~sikka~ Skrevet 16. september 2003 #10 Skrevet 16. september 2003 Er ikke det slike du fester to-og-to sokker sammen med, slik at den ene ikke forsvinner i vasken? For en glimrende idè!! Det trenger ihvertfall jeg. Hvis noen vet hvor de fåes kjøpt tar jeg imot svar med takk :D
natasha Skrevet 16. september 2003 #12 Skrevet 16. september 2003 Hva med å bruke sikkerhetsnåler da? Tror forøvrig "sokkeklipsene" fåes i dagligvarebutikker - mener jeg så de der for noen år siden. (Ser ut som en rund, oransje binders).
Fakse Skrevet 16. september 2003 #13 Skrevet 16. september 2003 Er ikke det slike du fester to-og-to sokker sammen med, slik at den ene ikke forsvinner i vasken? Riktig! De har også "krok", slik at en slipper å henge dem opp med kleskliper, men i stede henger opp hele paret med sokkeklipe og alt. Mener at noen for et års tid siden la en link på et sted på nett hvor man kunne kjøpe slike, men har selvfølgelig ikke tatt var på den. Kanskje noen andre har?
~sikka~ Skrevet 16. september 2003 #16 Skrevet 16. september 2003 Jah finn den!! Jeg vil også ut og kjøpe :D
Fakse Skrevet 16. september 2003 #17 Skrevet 16. september 2003 Finner ikke Er det ikke noen som husker denne tråden, og kanskje kan finne frem til den? Jeg søker i alle fall på feil ord ser det ut til...
Fakse Skrevet 16. september 2003 #18 Skrevet 16. september 2003 Jeg fant, jeg fant!!! Den typen jeg tenkte på er de som selges her: http://www.ametrine.no/ (gå på Produktinfo, se på Clip It). Har slike selv, og de fungerer utmerket! Men jeg fant også denne: http://www.sokkulf.no/
Fakse Skrevet 16. september 2003 #19 Skrevet 16. september 2003 Hva??? Ingen som jubler? Utakk er verdens lønn!
~sikka~ Skrevet 16. september 2003 #20 Skrevet 16. september 2003 Tuuuuuuuuuuuuuuusen takk!!!! løper og kjøper så snart jeg får lønn :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå