Lammarau Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 (endret) Jeg er en person som sliter veldig meg og komme meg til tannlegen, JEG HAR SKREKK og klarer ikke å gå til tannlegen. Er det noen her ute som har det samme problemet som kunne ha hjulpet meg litt? Og jeg trenger å komme meg til tannlegen nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette her går å tører på meg vær dag og vil ha dette ut av verden, men jeg tørr bare ikke. (Dette gjelder da Stavanger området) Noen som kan hjelpe meg? Endret 20. april 2010 av Lammarau
ShiningStar Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Gud du høres akkurat ut som meg selv.. Har akkurat samme problemet selv, tannleger er SKREKK & GRU! Men som jeg har gjort nå er 1. Ring å bestill time (Helst snarest mulig slik at du ikke rekker å avbestille uten å måtte betale xD) 2. Mann deg opp MYE! og gå til timen 3. Føl deg kjempe bra etter tannlegebesøket å gi deg selv en belinning, nye sko kanskje? Dette er det som jeg har planlagt sålangt.. Nå gruer jeg meg til min time hoss tannlegen om ikke så altforlenge xD Lykke til
Lammarau Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Gud du høres akkurat ut som meg selv.. Har akkurat samme problemet selv, tannleger er SKREKK & GRU! Men som jeg har gjort nå er 1. Ring å bestill time (Helst snarest mulig slik at du ikke rekker å avbestille uten å måtte betale xD) 2. Mann deg opp MYE! og gå til timen 3. Føl deg kjempe bra etter tannlegebesøket å gi deg selv en belinning, nye sko kanskje? Dette er det som jeg har planlagt sålangt.. Nå gruer jeg meg til min time hoss tannlegen om ikke så altforlenge xD Lykke til Det er så sånt så sant. Jeg er egentlig en tøff jente som hopper i det, men dette me tannlege, er noe jeg slett ikke tørr. og jeg vet selv at nå må jeg. Hva seier du til tannlegen når du er der i og med at du har en skrekk for det?
Lammarau Skrevet 28. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2010 Har du sett her? Tuuuuuusen takk :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå