Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva? Det stemmer ikke, og jeg forstår heller ikke hva du mener med "dette landet"

Det landet med rosa skyer over.

Jo, det går fint an, og det var akkurat det jeg skrev. Skal vi gjøre noe dyrt, vil jeg gjerne vite det på forhånd, slik at jeg pent kan takke nei om det er utenfor mitt budsjett.

Ja, sikkert fornuftig det :)

Og det var heller ikke det jeg snakket om. Og mener du nå at man plutselig er PAR om man BARE dater?

Det kommer helt an på hvor mange dater man snakker om. På et eller annet tidspunkt blir man vel enten et kjærestepar eller slutter å date?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da bør du kanskje, til eget beste, snart begynne å innse at du ikke kan si at kvinner flest lever på rosa skyer. Det er sludder og tøys.

Nei, de lever ikke på rosa skyer, men det er det de/dere helst vil.

Skrevet

Nei, de lever ikke på rosa skyer, men det er det de/dere helst vil.

Hadde jeg plutselig befunnet meg omgitt med rosa skyer, hadde jeg byttet medisin.

Skrevet

Hadde jeg plutselig befunnet meg omgitt med rosa skyer, hadde jeg byttet medisin.

Hmmmmmm, hva bruker du i dag da?

Skrevet (endret)

Går aldri ut og spiser på første date. Synes det er mindre formelt å ta et glass( eller fler) på en pub/bar. Blir gjerne at man bytter på å betale. Liker heller ikke å bli påspandert. Hadde jeg falt for menn med penger, hadde jeg nok lettere latt dem betale :)

Endret av petre
Skrevet (endret)

Går aldri ut og spiser på første date. Synes det er mindre formelt å ta et glass( eller fler) på en pub/bar. Blir gjerne at man bytter på å betale. Liker heller ikke å bli påspandert. Hadde jeg falt for menn med penger, hadde jeg nok lettere latt dem betale :)

Enig med du!

Dvs, jeg liker å bli påspandert, for jeg liker å spandere selv.

Endret av KateW
Gjest AnonymBruker
Skrevet

eh.. pub? javell. :P .. du som er så presis, GREIT så mener jeg fra date nr 2 da. Er jo faktisk det i mitt tilfelle. 1 daten var ikke noe spising. Men så kommer du til ''Hadde jeg falt for menn med penger, hadde jeg nok lettere latt dem betale :) '' ooook?.. at kvinner lar menn spandere fordi det er mannlig handling og sånn skal det være, betyr ikke at vi dater ut mannen pga at vi slipper å betale for oss selv! La oss si at jenta for eksempel ikke har en jobb, men kun studerer. Mannen derimot tjener massevis av penger pga en god jobb. Da sier det seg selv. Dette er nok bare en av grunnene. Men så kommer du og sier at vi andre som lar oss betale betyr at vi utnytter menn? Helt uhørt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer at mannen betaler. Men nå er jeg litt bortskjemt på slikt.

Skrevet

Hadde forventa at mannen betalte.

Skrevet (endret)

Betaling annenhver gang eller dele regningen i 50/50.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Ja, du lever vel i det landet hvor mannen må overraske deg og at du ikke skal vite hvor han tar deg med hen, tenker jeg.

:fnise:

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvem som skal spandere avhenger av hvorvidt mannen fikk valuta for pengene på første date.

Nettopp derfor betaler jeg min regning selv slik at menn som tenker som dette ikke skal tro at de har betalt for mer enn en øl eller en kaffe.

Skrevet

Jeg er mann og betaler for begge når jeg inviterer en kvinne på middag (eller annen aktivitet som reise, etc.). Min erfaring er at kvinner setter pris på at mannen tar regningen. Noen ganger insisterer kvinnen på å ta regningen, kanskje for å skape litt balanse, og det er greit for meg.

Skrevet

Stemmer for 50/50 jeg også. Men her om dagen ble daten min "overrasket" over at jeg skulle ta reginiga. Og sa at jeg fikk "lov" denne ene gangen, men at det ikke måtte bli en vane, hihi..

Så jeg er også enig med at mannfolka får lov å ta regninga dersom de insisterer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...