Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har slitt med veldig ømfintlige øyne i lang tid nå: de er ofte røde, de svir og jeg kjenner generelt ubehag hver dag. Jeg har vært hos øyenlege, tok allergitester, men de fant ingenting galt..

Jeg sitter ikke mye foran dataen, er veldig bevisst på øyehygiene, tar vitaminer og prøver å spise gulrot ofte :-)

Har dere noe erfaring med ømfintlige øyne? Jeg tar gjerne imot alle råd og tips...:-) jeg vil så gjerne bli kvitt dette problemet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du andre helseproblemer som er involvert?

Er du mye sliten? Sover du nok?

Tar du noen medisiner som har dette som bivirkning?

Jeg kan skrive under på alle tre, så jeg har fryktelig tørre og sviende øyne, særlig om morgenen.

Aner ikke hva man skal gjøre med saken, men for meg virker det som om det hjelper å drikke mye vann.

Kanskje det hjelper på tåreproduksjonen eller noe, det er jo ganske viktig at øyet er fuktg nok.

Det kan forresten godt være at du er allergisk mot noe selv om det ikke har gjort utslag på testene.

Spør legen om du kan få en mild allergimedisin og se om det hjelper litt, f.eks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...