Gå til innhold

Når er leggetid?

Fremhevede innlegg

Skrevet
er helt sjokkert jeg!! :o tenk å legge seg i 2130 tiden!! det har jeg ikke gjort siden jeg gikk på ungdomskolen tror jeg!!

La meg nok mye senere enn halv ti på ungdomsskolen.... :ler: Men jeg er A-menneske, jeg liker å kunne stå opp tidlig og ha god tid om morgenen, derfor legger jeg meg så tidlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Går vel og legger meg en eller annen gang mellom halv elleve og halv ett, men hvis jeg skal opp halv sju dagen etterpå merker jeg en mild angst hvis jeg ikke får sove i tolvtiden. Hvis jeg lager egen døgrytme sovner jeg i firetiden og står opp rundt elleve. Trenger bare litt trøkk i hverdagen og kaffe, så kan jeg fint klare meg med lite søvn - så lenge det ikke går over lengre tid, slik som nå.

Skrevet

Jeg legger meg senest kl. 22.30. Både i helgen og på hverdager.

Skrevet

Er også et nattmenneske...legger meg halv 12 - 12 når jeg skal på jobb (begynner 07.30 og skal av og til ut med unger :roll: ).....har jeg fri neste dag kan det bli 1-2.....men skal da opp halv 8 med unger som skal på skolen og i barnehage...

Har prøvd å bli mer fornuftig...men klarer det ikke :roll: :-?

Skrevet

Hm.. Nå er klokken 00.05 og jeg burde definitivt vært i seng :-?

Gjest sunshine-t
Skrevet

i kveld skal jeg være skikkelig flink og legge meg nå!! :Nikke:

det er ikke noe gøy, men jeg skal være sterk og klare dette. om jeg ikke sovner så har jeg jaffal prøvd å legge meg tidlig..

snakkes i morgen folkens!!

nattinatt!!!!

Skrevet

Jeg er et prakteksemplar av et A-menneske, står tidlig opp og blir tidlig trøtt! Jeg er som regel alltid i seng til kl 23, men har ingen problem med å legge med tidligere. :)

Mannen min er ikke like klar for å legge seg tidlig, men av og til legger vi oss tidlig sammen og det er kjempedeilig! Da ligger vi å prater masse og koser oss! :wink:

I motsetning til de med lakenskrekk synes jeg det er helt fantastisk deilig å legge meg under dyna etter en lang dag med jobb, trening osv. Er også svært glad i å legge meg tidlig sånn at jeg kan ligge å lese lenge før jeg sovner.

Mitt råd er kanskje allerde utprøvd mange ganger... :roll: men forsøkt likevel å ikke sov "middagslur", ikke drikk kaffe/alkohol sent, en hard treningsøkt (eller bare en lang kveldstur) på ettermiddagen/tidlig kveld gjør kroppen sliten og trett og gir god søvn.

Skrevet

Veldig sjelden før 23, som oftest mellom 00 og 01.00 en gang.

Skrevet

Må legge meg senest 22.30 på hverdager, hvis ikke er jeg fullstendig ødelagt om morgenen! Må opp 05.45.... Egentlig er jeg et B-menneske tvunget til å være et A-menneske.

I helgene blir det ofte sent før leggetid, veeeeeldig sent...

Skrevet

Jeg legger meg som regel i 23.00 tida.Noen kvelder kan det bli senere.I helgene er jeg oppe til laaaaaaaaangt på natt og er ofte ikke i seng før morgen gryr.

Men er oppe hver dag klokken 05.20.Ikke like frisk og opplagt bestandig men klarer da og komme igjenom arbeidsdagen på ett vis.

koldbruna :vinke:

Skrevet
*ønskeliste til jul... sovehjerte*

Det er notert! :wink:

Suz alias julenissen

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hvis jeg skal fungere som menneske, MÅ jeg ha minimum 8 timer søvn. Når jeg skal opp tidlig må jeg legge meg ca 22-23 om kvelden. Da kommer jeg meg opp til kvart i syv-syv. Likevel kommer jeg meg ikke alltid i seng før 23-24-tiden, men målet er før 23 hver kveld. Når jeg skal på seinvakt neste dag er det ikke så farlig, for da er jeg så heldig å kunne sove så lenge jeg vil!! :D

Skrevet

Legger meg sammen med sambo :hjerter: (synes det er så koselig) mellom 22.30 og 23.00. Helst 22.30. Jeg står opp 06.15 slik at jeg rekker å si hadet og kysse min kjære farvel på vei til jobben.

Det er ikke sånn at jeg MÅÅ legge meg samtidig med han, men jeg synes det er greit nok å ha den rutinen og så er det ganske hyggelig. Jeg kan heller ikke være oppe til langt på natta når jeg står opp så tidlig.

Er arbeidssøkende fortida, men jeg liker uansett å ha litt rutiner på dagen og jeg vil ha god tid.

I helgene blir det meget senere. Legger meg gjerne i 01 / 02 / 03 tida. Jeg liker generelt å være lenge oppe. Og sooooove lenge.....

Skrevet

Jeg legger meg før 22.30 i ukedagene, eller kan jeg bare drømme om å greie å stå opp 05.30... :o

I helgene varierer det veldig, mellom 22 og 05 en gang. Spørs om jeg er ute.

Skrevet

Legger meg når jeg er trøtt og står opp når jeg er uthvilt :wink: Og det er som regel mellom 23 og 02 om natten og 6 til 10 om morgenen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er det opp 5.30 hver morgen for å fly på trening. Greier meg med 6t søvn, men kan gjerne krølle meg sammen med et blad klokka 20.00 :D

La Flaca

Skrevet

I ukedagene legger jeg meg som regel mellom kl. 23 og 24.

Skrevet

Legger meg som regel rundt 23, men sovner ikke før 00.30.... Må alltid lese litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...