Gå til innhold

Hvilke overtalelsesmidler bruker din mann..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle
Jeg tror hun tuller! Helt enig! Og gjør hun ikke det trenger hun kanskje en skikkelig runde het sex med noen som kan sakene sine :sjarmor: vi har jo endel gutter her inne som kanskje melder seg frivillig!?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på din fremgangsmåte' date=' jeg, Achmed...??? :briller:[/quote']

Vel... Hintingen foregår vel omtrent som Barbie beskriver. Plutselig kan jeg iallefall være helt naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig kan jeg iallefall være helt naken.

Tror deg.....definitivt!!! Og skulle du føle for å vifte litt, har du jo en som er jevngod m ei danskepølse....

snabben du lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går rett på sak..... :oops:  

Kler av seg,og står og vifter med snabben!!! :kul:

jøss... Det pleier jeg og gjøre og.... ikke det at det funker men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kveldsvisitt

Dere må for guds skyld ikka ta noe initativ, da er det jo SEXPRESS !! :hoho:

Men seriøst, for å skulle kunne ha sex, er vel et initativ fra en av partene

en nødvendighet, hvis ingen skulle tatt initativ, ville det vel aldri blitt sex heller, selv ikke barn...hehe eller hva Tessa99876 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om tråden kan virke useriøs... HVA OM HUN MENER DET?

Da har man brukt 5 sider på å ordentlig tråkke på henne....

Lurer selv på mange rare ting... som jeg benytter dette forumet til. Jeg har fått masse KRASS kritikk også for noe av det... kommentarer om skrive feil og masse annet rart... Hvis dere mener noen av innleggene er såååå useriøse og latterlige at dere har behov for å snakke nedsettene om dem som har skrevet de inn. Så kanskje dere burde la vær og svare i det hele tatt?

Mener ikke å stikke nesen min i et vepsebol nå, men hvis personen mente det hun skrev, så føler hun seg sikkert ikke så veldig kul nå! Synes rett og slett litt synd på henne akkurat nå... Jeg hadde ikke følt meg bra etter de salvene dere har lirt av dere...

:yy: Northy :yy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egentlig er det dere som lurer oss, dersom dere ikke får det som dere vil blir det ikke noen kos. Dere gjør slik med oss som dere gjør med ungene deres. Oppfører man seg ikke får man ikke ukepenger.........At vi TROR at vi kan lure dere til å få sex er bare en myte, vi får sex når dere vil det. Det eneste unntaket er at vi får dere så usansynlig kåt at dere ber om det.......kreves litt arbeid men vel verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann trenger på ingen måte overtale meg til å ha sex - jeg tenner masse på ham!!!

Og hvis Tessa sine innlegg er seriøse; sjekk kalenderen din, vi lever faktisk i 2003. Slike reaksjonære kvinnefiendtlige (fordi man indirekte nekter kvinner gleden av sex - for ikke å snakke om menn!) holdninger hører ikke hjemme i steinalderen engang! Sex er MYE mer enn bare reproduksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...