LimaLama Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 ...sukk... På infoen i kirken i helgen fikk vi vite at de ikke blir ferdige med renoveringen før sommeren. Ergo: Kirken er pakket inn i hvit plast med reklame på! KRISE! Invitasjonene er sendt.......og kirken er jo så fin (sånn når den ikke er pakket inn i plast). Den er heldigvis flott inni. Men utenpå....sukk.... Trenger noen trøstene ord...og hvis noen har; noen gode ideer..... Synes det er utrolig dårlig gjort!
Møffi Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Så kjedelig De har jo renovert den kirken i evigheter nå!! Dere får bare gjøre det beste ut av det dessverre, ta bilder med gress/trær i bakgrunnen istedenfor kirken og sånn..
Shamira Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Vil bare gi deg en god klem. og en som trøst. Har ikke mye annet å si. Annet at dere har min fulle sympati
LindaM Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Åååå... masse trøst fra meg også! Det kommer til å bli en super flott dag uansett! Så bra at den er pen inni da hvertfall! Kirken vår er perfekt utvendig, men stusselig inni... Tenk på alle de fine bildene dere får fra selve vielsen Kan jeg spørre hvilken kirke det er?
LimaLama Skrevet 20. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2010 Kan jeg spørre hvilken kirke det er? Bragernes kirke i Drammen..... Takk for alle støttende ord! Er varierende i sinnstemning....går fra "dette går bra, jeg rår ikke over det" til "KRISE! Flytte bryllupet!" ...sukk... (Har av en eller annen grunn en stor trang til å fortelle ALLE at det ikke er min feil. Vi viste det IKKE da vi bestilte kirke......(Stakkars de på jobben og kjæresten.....De hører ikke om annet og mulige løsninger om dagen...)) ...sukk...
Karabista Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Da jeg giftet meg var kirken innhyllet i stilas. Ikke så stilig det heller, uansett tok de vekk stilaset foran kirken slik at man kunne gå inn og ut. Man må bare gjøre det beste ut av det. Det man må gjøre er å tenke at iallefall er det bare en liten del av helheten. Sermonien var så utrolig flott og stemningen var så høy at under bryllupet glemte jeg det fort. Men skjønner det ikk eer morsomt. Trøsteklem
Endelig Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Jeg synes veldig synd på deg. Jeg har ikke så veldig mye trøstende ord og komme med, men når de værste følsene kommer rundt dette, prøv og tenk på den friends episoden hvor emily og ross skulle gifte seg. Kirken var midt i rivning og hun ble helt knust. Men når det ble pyntet så ble det så romantisk som en slik dag skal være. Prøv og snu om tankene over hvor romanstisk giftermålet kommer til og bli påtross av hvordan kirken ser ut på utsiden.
LimaLama Skrevet 22. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2010 Dere er søte! Takk for alle støttende ord! Karabista: Av en eller annen grunn hjelper det å høre at andre har vært igjennom det samme. Takk! Endelig: Skulle ønske jeg hadde et "Friends-budsjett" slik jeg kunne ha fått et blomsterteppe til å dekke all plasten med....... Men noen blomster/bjørketrær blir det nok.
Dark Star Skrevet 22. april 2010 #10 Skrevet 22. april 2010 Sorry, synes ikke synd i deg i det hele tatt. Når det utvendige utseende på kirka blir et fokus når man skal gifte seg har man jaggu ikke mange bekymringer i verden.
Antoinette Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Jeg skjønner heller ikke helt at dette skal være "krise". Ja man går glipp av noen fotomuligheter med det er også det hele. Norges kirker forfaller og de få kirkene som får bevilget penger anser seg selv som svært svært heldige.
K.A. Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 Sorry, synes ikke synd i deg i det hele tatt. Når det utvendige utseende på kirka blir et fokus når man skal gifte seg har man jaggu ikke mange bekymringer i verden. Synsinntrykket er faktisk viktig ved store begivenheter, og bryllup regnes vanligvis som en stor begivenhet. Ja, det er helt sant. Om en bygning er pakket inn i plast og/eller omgitt av stilaser, gir det så absolutt ikke inntrykk av at "her er alt klappet og klart, bare stig på". Det tar seg heller ikke så veldig godt ut på bildene som skal tas av brudeparet på utsiden. Selv om jeg selv ikke er av giftemålstypen, og ville ihvertfall ikke giftet meg i en religiøs seremoni, har TS min fulle sympati.
LimaLama Skrevet 22. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. april 2010 Dark Star: Jepp, føler meg ganske heldig som ikke har større problem her i verden. I forhold til bryllupet mitt er dette krise! Antoinette: Selvfølgelig synes jeg også at det er fint at de får penger til reovering. MEN ja: jeg er faktisk så overflatisk at jeg synes det er bittert at innpakkningen av kirken skjer akkurat på min bryllupsdag. Beklager hvis noen føler seg tråkket på av all min egoisme. K.A. : Ja, jeg går glipp av alle "på-kirketrappa-kyssende-med-såpebobler-i-forgrunn"-bilder. Takker for støtten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå