Gå til innhold

Dagens sure hjørne.?


Em@lie

Anbefalte innlegg

Anbefaler at vi oppretter en side med overnevnte navn.

Der kan vi alle få ut eder og galle. Få raseriet ut, hamre løs på tastaturet.

Er du rasende på et eller annet få det ut. Kom med det i dagens sure...

Kansje enkelte tråder her på Kg kan foregå i "rolige" former.

Noen virker så "sinte" enkelte plasser.

Noen prøver å sette i gang en diskusjon som ender ut i noe helt annet.

Et eks.er diskusjon om kollektivtrafikken/priser. Det ender opp i at en alenemor får så hatten passer pga sine støtteordninger.

Så er du forbanna på "per" eller "pål" få det ut her. Det skal være innlegg som vi andre ikke skal svare på.Få guffa ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det hadde sikkert vært lurt for omgivelsene icon_wink.gif

Men, angående det at debatter sporer av - jeg synes ikke man skal være altfor streng her heller. Det er naturlig å komme inn på andre ting i løpet av en diskusjon, uten at man trenger stoppe opp med det opprinnelige emnet av den grunn.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint at det er få som har svart på dette.

Det kan tyde på at det er noen harmoniske mennesker her inne. Ingen sinte, sure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ingen sinte og sure her nei? Må innrømme at jeg er en smule småsur nå. JEG ER LEI AV Å VÆRE SYYYYK!!!! Det hadde heller ikke vært så dumt å få kjæresten hjem. Takk, det var det jeg hadde på hjertet akkurat nå...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ich weiss, ich weiss. Er bare ikke spesielt kjekt å være hjemme mens man tenker på alt en går glipp av på skolen og sånn, holder snart på å bli sprø!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er en person som sjelden er sur, men i dag er jeg skikkelig dritforbanna.

Så hakke gale sint!!!!!

Jeg er sint på #### ###### på den måten dette ble gjort på.

Så hakke skite forbanna.........Jeg snublet i trappen da jeg skulle ringe dit.Traff leggen på den skarpe kanten.......F....h...#"&/%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg blir vanvittig frustrert av folk som er blide hele tiden!! Går det an? frustrert.gif

(sorry Thea, ikke personlig icon_wink.gif)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER BARE HELT VANVITTIG KJEMPESINT NÅ!!!! At det går an å bruke sååå lang tid på å kjefte og mase og krangle om en bitteliten bagatell! Hvorfor kan ikke folk bare si det de skal si, uten å måtte bruke et kvarter på å begrunne det... når du har hørt begrunnelsen minst fire ganger tidligere på dagen??!! JEG BLIR SÅ FRUSTRERT!!!!!

Jeg trenger ikke å høre at jeg må rydde av bordet fordi det gjør alt så mye lettere for alle de andre, og fordi de andre blir såå slitne av å gjøre det for meg og bla, bla, bla... går det an å bruke minst ti minutter på dette her HVER eneste gang jeg har spist?? Blir så gal når folk MÅ begrunne alt med at "hvis ikke du gjør det, så blir JEG sliten"... JEG BLIR SÅ GAL!!!!!!

Herrregud, det er ikke så vanskelig å forstå at jeg skal rydde av bordet etter meg. Det er faktisk ikke så vanskelig å forstå at jeg må legge meg før klokka elleve for at jeg skal klare å komme meg opp før seks imorgen tidlig. JEG TRENGER IKKE Å HØRE DET HVER ENESTE DAG!!!!!!!

Jeg klarer faktisk å tenke selv, jeg også. FRUSTRASJOOOOON, vel....!!!!!!!!!!!!!

GRRR!!! Og godt var det å få det ned. Denne tråden var STRÅLENDE!!!!!!!!!!

Ha en fortreffelig kveld og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å bruke en halv time på å velge pålegg i butikken??? Min elskede, jeg kunne kylt alle brunostene i butikken på deg, og slengt den største spekeskinka etter!!!!!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å "glemme" og sende meg ligningspapirer, "glemme" at jeg har purret 2 ganger, og likevel våge og gi meg restskatt???? icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif

frustrert.gif

Men utenom det, så er jeg i et sprudlende humør for tiden! icon_smile.gif

_________________

hjerter_rundt.gif

@lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-05-02 20:12 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er teite. Menn er definitivt teite. Og late. Har ein datanerd til sambuar, som snakkar meg ørene fulle av vanskelige uttrykk og totalt uinteressante forklaringar på dippeduttar og programvare og pathar og TP-kablar og skjermkort og modem og eg veit ikkje kva. Det bryr meg midt på ryggen, så lenge det virkar! Treng vel ikkje vite korleis ting ser ut inni! Og når eg berre nikkar og smilar og latar som eg forstår for at han skal blir ferdig med forklaringa fortare, påstår han at eg ikkje er interessert i det han driv med og ikkje set pris på det han prøvar å lære meg. Så da prøvar eg å delta og spørre om det eg ikkje forstår og diskutere med han og vere interesesrt, og da påstår han at eg motsei han berre for å vere vanskelig og at han veit masse om data så da må eg tru på han og ikkje motsei han!! Kva skal eg gjere da da? Når eg eigentleg berre har lyst til å be han holde kjeft?

Grrrrrr.......... (hm, håpar han ikkje les dette.....) 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Unnzuld, Hedda78, men jeg ble bare sittende og le av innlegget ditt. icon_smile.gif

Utrolig bra!

Det verste er at jeg er akkurat sånn som samboeren din... Jabber og jabber om ting som interesserer meg, og når typen ikke gidder høre, så irriterer det meg... icon_lol.gif

Hmm... kanskje jeg heller skal begynne å holde kjeft...? icon_lol.gificon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er sur på bunaden min jeg!!!

Den har krympa i skapet i vinter...

(Men er nok aller mest sint på meg sjøl, og all den gode maten jeg har spist i vinter...)

Men uansett: FORBANNA DRITTBUNAD!!!!!!!!!!

Lise icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VRÆÆÆÆÆÆL at folk på død og liv skal grave seg ned og deppe over detaljer! Jaaaaavel at noen ting er jevlige men er alt annet også jevlig da? HELE TIDA???? Sinnssykt irriterende.

Og i hvert fall når jeg hadde en så fin og varm og glad sommerkveld på Aker Brygge. *sinna*

PS: Svært god ide icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAA!!!

Bunaden, for Guds skyld, er jeg SINNA på nå. Den har krympa(?). Hmmmfff. Irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok styrt unna et forum hvor det hadde vært bare kjefting og misfornøydhet...

Det er jo ikke så oppmuntrende akkurat.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...