Gå til innhold

Det snodigste du har opplevd av en partner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæreste på 19 år, rett etter bursdagen min.

"Det er egentlig litt synd at du er 16 nå, jeg syntest det var ganske sexy at du ikke var lovlig."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamlekjæresten ønsket at jeg hadde rumpa litt høyere opp under doggy, for da var sjangsene større for at jeg fikk vakum- og det tente han :ler::sjokkert:

sært!

Skrevet

Har endel her!

-En som ALLTID stakk en finger i rumpa mi, selv om jeg sa jeg ikke likte det :P Ikke det rareste, men han LUKTET på den etterpå! Wtf????

- En som nektet å ta på/se på puppene mine, dette var visst disrespect! Må nevnes at vi var veeeeeeldig unge, min første.

-En som alltid, alltid snakket helt villt under orgamse, men husket ingenting av det etterpå. Og det var ikke sexy ting som kom ut, var mer: Husk å kjøpe melk, åååå guuuuuuuud jeg må ha pizza imorgen, åååååååh, nå har jeg glemt å ringe *****! Haha, ler jo av det nå, men der og da tenkte jeg at jeg måtte være elendig i senga :P Heldigvis en goood kompis av meg nå, han gjør det ennå ;)

-En som absolutt skulle ha sex på en bro her jeg bor, maste om det under hele akten: åh, nå skulle vi vært på broen!

Hva er det med meg å mannfolk som snakker???!!!!

• Liker 2
Skrevet

Har endel her!

-En som ALLTID stakk en finger i rumpa mi, selv om jeg sa jeg ikke likte det :P Ikke det rareste, men han LUKTET på den etterpå! Wtf????

- En som nektet å ta på/se på puppene mine, dette var visst disrespect! Må nevnes at vi var veeeeeeldig unge, min første.

-En som alltid, alltid snakket helt villt under orgamse, men husket ingenting av det etterpå. Og det var ikke sexy ting som kom ut, var mer: Husk å kjøpe melk, åååå guuuuuuuud jeg må ha pizza imorgen, åååååååh, nå har jeg glemt å ringe *****! Haha, ler jo av det nå, men der og da tenkte jeg at jeg måtte være elendig i senga :P Heldigvis en goood kompis av meg nå, han gjør det ennå ;)

-En som absolutt skulle ha sex på en bro her jeg bor, maste om det under hele akten: åh, nå skulle vi vært på broen!

Hva er det med meg å mannfolk som snakker???!!!!

:skratte: Hjelp... Hvor finner dere disse gærningene?

Skrevet

En som trodde han var guds gave til kvinnen...

Han har jeg også vært borti... :sjenert:

Skrevet

Han har jeg også vært borti... :sjenert:

Jeg er sammen med han :ler:

Gjest sardintroll
Skrevet

En som ville ha juling. Han fikk det han ba om. :gjeiper:

Skrevet

En som kommanderte meg rundt, på en bjeffende, ganske militant måte. Og det var ikke fordi jeg likte det sånn eller noe.

"BEINA SAMMEN, NEI FRA HVERANDRE, FRA HVERANDRE NÅ! LIGG ROLIG! RASKERE!"

Skrevet

En som kommanderte meg rundt, på en bjeffende, ganske militant måte. Og det var ikke fordi jeg likte det sånn eller noe.

"BEINA SAMMEN, NEI FRA HVERANDRE, FRA HVERANDRE NÅ! LIGG ROLIG! RASKERE!"

Ser det for meg :skratte: :skratte:

Mulig han har misforstått hvordan man skal opptre som dominant ??

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...