Gjest ts Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg har den siste tiden, siste 4-5 ukene, merket at jeg blir trett midt på dagen. Slik som nå, når klokka er snart 14. Jeg kjenner at øynene er tunge, jeg føler meg sliten og har lyst til å sove. Jeg sover godt om natten, legger meg til faste tider og står opp til faste tider. Det har ikke skjedd noe spesielt den siste tiden, som skulle tilsi at jeg er trett. Jeg spiser greit. Er ikke plaet med hodepine og slike ting. Det er det at jeg er så trett. Noen som har peiling på hva det kan skyldes, evnt. som har tips til hvordan jeg kan bli mer opplagt?
Wildy Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Kan jo hende at du rett og slett har behov for en minidupp midt på dagen? Men om trettheten er ny, og ikke minst, plagsom, ta deg en tur til legen for litt blodprøver.Blodprosent, stoffskifte, B12... det er mye det kan være litt mangel på som gir tretthet.
Jabbe Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Det kan være allergi? Selv om du kanskje ikke har så mange andre kjennetegn, så er det mulig at det er det =)
Gjest ts Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Ja, det kan selvsagt være noe jeg mangler. Jeg tar meg en tur til legen dersom denne trettheten ikke gir seg. Og kanskje, som du sier, trenger jeg en liten hvil midt på dagen. Allergi har jeg, sesongallergi, men har ikke begynt å merke noe til de plagene enda. Så regner med at det ikke er allergien som har forårsaket denne trettheten. Men midt på sommeren blir jeg trett på grunn av allergien. Takker for tilbakemeldinger fra dere begge to.
Kamikatze Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 (endret) Vårslapphet? Mye lys, mer aktivitet. Vær nøye med hva du spiser. Unngå "sukkersjokk" ved å få i deg sånn mat som avgir energi over tid. Ginseng (og rosenrot for kvinner) kan hjelpe litt. Ta det på formiddagen, og føl deg frem. Vær også nøye på å drikke nok vann. Har alltid selv hatt det sånn rundt i 14-15tiden. Øyelokkene blir tunge, og setter jeg meg ned, er jeg nesten redd for å sovne. Prøver derfor å legge pauser før og etter dette, og virrer rundt i ørska en time eller to. Men det hjelper om jeg setter meg ned og tar ei grovbrødskive eller et knasebrød timen før jeg "dipper". Mosjon og frisk luft hjelper også litt, men kan også være med på å tappe energi i en overgangsfase, hvis det har vært en inaktiv og "innesnødd" vinter. : : : Du fikk visst svar mens jeg satt å skrev. Glemte å si det, men B-total eller ølgjær sendte meg rundt som en virvelvind i fjor, så kanskje det også kan være noe? Endret 19. april 2010 av Kamikatze
Gjest E no her Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 1 ord PM-intrenational sine produkter. en kompis på jobben lot meg få prøvesmake var solgt med en gang. og etter at jeg begjynte fast med dette er jeg i hundre og 10 hele dagen. Det er proppfult av cellegenererende stoffer og alt mulig annet jeg ikke har peiling på hva er men who cares ressultatene taler for seg selv. Jeg har til og med gått ned en god del i vekt etter at jeg begjynte med dette. absolutt verdt og prøve. Anbefaler å begynne med CelleEnergi sett (3 x FitLine Activize Oxyplus, 3 x Basics Plus, 3x Restorate) NOK: 845,- pr måned. Begynne dagen med en god frokost samt et glass med blandet basic og activizer, deretter kan du blande d ei flaske med activizer og små sippe på utover dagen hvis du føler behov. Etter middag kan du hive innpå et glass med restorate det samme kan du gjøre før du legger deg. Du skal se du får en helt ny hverdag NB: business modellen deres er slik at det er billigere å signe se som "forhandler" en å kjøpe enkeltvis. Da kan du også tjene en slant på å anbefale det til venner og bekjente, eller hoppe å drite i d og bruke de produkter du vil selv til rabaterte priser Du kan lese mere om det her http://pm-international.com Og du kan kjøpe det her http://6083776.pm-quickstart.com
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå