Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Vurderer å kjøpe den, men det ligger så lite anmeldelser av den på nettet, så da trenger jeg litt hjelp
Kirsebær Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Jeg har den i hvit. Er det noe spesielt du lurer på, så er det bare å spørre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Jeg har den i hvit. Er det noe spesielt du lurer på, så er det bare å spørre. Tja ikke godt å si hva jeg lurer på... Lurer på det meste Jeg har bare sett bilder av den på nettet Jeg har ikke hatt LG før i det hele tatt. Er den lett å bruke, har den enkel meny, er du fornøyd med den? Også lurte jeg litt på om jeg skulle velge hvit eller rosa? Har du sett den i begge farger. Den rosa virker litt blass på bildene, men det er så vanskelig å få ett intrykk av bare noen bilder Takktakk!
Kirsebær Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Jeg synes ikke den rosa er noe spesielt fin, så det var derfor jeg valgte den hvite. Kameraet er helt greit egentlig, men det funker IKKE i mørket eller skumring. Da må i så fall kameralyset være på. Den har også kamera på skjermen, noe som gjør det veldig enkelt å ta portrettbilder. Menyene er veldig enkle og den er lett å lære. Skriver man sms fort kan skjermen henge litt etter. Minne er dessverre svært dårlig, så man er avhengig av minnekort. Det følger heller ikke med noe ekstrautstyr til den, noe som er svært irriterende. Noe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå