Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste tråden om hun som mener at hun har for store kjønnslepper. Da kom jeg på at jeg ville lufte mine tanker rundt det å ha SMÅ indre kjønnslepper. Det er faktisk noen av oss som har det "problemet" også (tror jeg). :glare:

Har lest mange tråder om de som bekymrer seg over store indre kjønnslepper, men ingen om små indre kjønnslepper. Betyr det at det er uvanlig med små indre kjønnslepper?

Jeg har så godt som ikke-eksisterende indre kjønnslepper. Har ganske store og fyldige ytre kjønnslepper, som dekker det meste. ;) Men de små er som sagt veldig små, nærmest ingenting.

Jeg lurer på hva dere menn mener om dette. Er det ok med små kjønnslepper? Og er det flere jenter her inne med små kjønnslepper?

Jeg har aldri fått kommentarer fra gutter om det, men er likevel usikker på hva dere egentlig mener.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har knøttsmå kjønnslepper!

De ytre leppene er store og fyldige, og jeg har vel litt bollemus egentlig, men de indre er temmelig begredelige med tanke på størrelse. Jaja, mannen min synes de er fine i alle fall :sengekos:

Observasjonen min er lik som din - det virker ikke som det er veldig vanlig å ha så små, nesten ikkeeksisterende lepper, men det er vel egentlig ikke så gale heller. Sex er sex, og sex er godt, uansett størrelsen på leppene. Hvis noen synes det er et problem er de ikke noe å samle på!

De var forresten større før jeg fikk barn?!

Hva synes mannfolka?

Gjest padawan
Skrevet (endret)

jeg synes det bare er søtt med små lepper ;)

edit: jeg synes musen blir mer delikat med litt små lepper ;)

Endret av padawan
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører vel ikke til den kategorien, for jeg synes selv jeg har ganske store indre kjønnslepper. Altså sett ovenifra er de jo helt normale og fine. Men den nedre delen som vises når man spriker er nokså store synes jeg. Jeg synes ikke det er særlig pent på hvertfall, så synes dere skal føle dere heldige. Men jeg har vel ganske små ytre kjønnslepper jeg da, så mulig det er der "problemet" ligger. Og ja, de ytre leppene er blitt mye mindre etter at jeg fikk barn, så dermed ser det ut som jeg har enda større indre kjønnslepper. Huff.. Man er jo slik man er, og noen ganger får jeg dårlig selvtillit av å lese inne på dette forumet.

Gjest padawan
Skrevet

mitt inntrykk er at 99.5% av jentene sitter med et feilaktig inntrykk av kjønnsleppene sine om at de er for store/små/feil farge/osv. dere har sikkert vært bortpå ganske mye variasjoner når det gjelder størrelser/fasong på tissemenn regner jeg med. jeg tror med andre ord ingen av dere som har svart i denne tråden enda har noe å frykte.

Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva dere menn mener om dette. Er det ok med små kjønnslepper? Og er det flere jenter her inne med små kjønnslepper?

Jepp, det er vel omtrent like vanlig som de som har større... Og, ja det er veldig ok ! Vi gutter bryr oss nemlig ikke bare om en del av kroppen din, men hele deg, inkludert tankene og meningene dine... Så du er garantert god nok og mere til !

Endret av Stor&Sterk
Gjest hattifnatt
Skrevet

Jeg har aldri fått kommentarer fra gutter om det, men er likevel usikker på hva dere egentlig mener.

Jeg ser for meg at du aldri har fått noen kommetarer fordi kjønnsleppene dine er helt greie.

Slapp av damer. Dere finner alltid noe å kritisere selv om det er helt unødvendig.

Ville du dumpet en fyr fordi du syntes han hadde for små baller?? Eller lurt på om det var normalt?

Sånn jeg ser det så er det viktigste at dama er sunn og frisk og uten kjønnsvorter eller herpessår på kjønnsleppene. Eller vond stank fra skjeden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...