Gjest Gjest Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Min mann er plaget med trang forhud, og vurderer å få sjekket dette hos lege - for en ev omskjæring. Noen som har noe erfaring ang dette? Er det et smertefullt inngrep? Noen plager i etterkant? Fordeler/ulemper å være omskjært? Måtte dere betale selv, eller blir det dekket? Hva undersøkte legen? (min mann gruer seg for å vise frem utstyret...)
Hinata Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Det er også mulig å foreta et lite snitt i forhuden, i stedet for å foreta en full omskjæring Ellers vet jeg ikke så mye om emnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå