Gå til innhold

Litt vid, og store kjønnslepper..


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg er så flau over hvordan jeg ser ut nedentil.. har aldri mått noen klager, men jeg føler veldig på det selv. Jeg har store indre kjønnslepper, og så tror jeg at jeg er ganske vid. Derfor har jeg unngått å ha sex med denne gutten jeg har møtt, selv om anledningen har bydd seg. Er så redd at han skal bli skuffet :( Vi har det kjempe gøy når vi er sammen, og det er vi ofte, så jeg vet jo at det ikke er bare sex han er ute etter. Men hvis han får helt sjokk når vi har sex, hehe, så kan det jo hende han ikke vil ha kontakt mer. Er det veldig turn-off med store kjønnslepper? Eller er det tull av meg å tenke slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det slik, vil han ikke ha kontakt mer så er han ikke verdt det. Ser ikke problemet med store indre kjønnslepper, og du er nok litt strengere med deg selv enn nødvendig.

Hvorfor tror du at du er vid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, oddsen er overveldende at han ikke bryr seg, ennvidere legger merke til noe som helst.

Flott uansett synes nå jeg da. Det er jo fi**e for svarte! :gjeiper:

Og, kan ikke skjønne hvordan det kan være noen korrelasjon mellom vidhet og størrelse på kjønnslepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

For å si det slik, vil han ikke ha kontakt mer så er han ikke verdt det. Ser ikke problemet med store indre kjønnslepper, og du er nok litt strengere med deg selv enn nødvendig.

Hvorfor tror du at du er vid?

Det er ikke meningen å virke teit nå, men jeg er en ganske populær jente. Får mange komplimenter for utseende og personlighet, men da tenker jeg alltid at det er ikke bare det som teller. Kanskje jeg bare er streng men meg selv? Jeg har bare hørt at det er mange gutter som ikke liker store indre kjønnslepper.

Jeg tror jeg er vid pga. første gangen jeg og min ex hadde sex (da hadde ikke han gjort det så mange ganger før) så sa han at han ikke følte noe. Og da ble jeg litt såret, følte at jeg ikke helt kunne gi han det han ville ha. Og jeg våget aldri å ta det opp med han, i frykt for at det jeg trodde skulle være riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? Har du født 6 barn og aldri gjort knipeøvelser? Nei? Da er du neppe "vid". De færreste menn bryr seg om størrelsen på dine indre kjønnslepper hvis de først har sluppet nær nok innpå deg til å se dem. Slapp av, jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker
:) Nå ble jeg litt mer beroliget. Blir bare så stresset, for han har mye mer erfaring en meg, vi er begge 21år, og han er litt mer aktiv når det kommer til sex. Så vil bare ikke skuffe han. Men da håper jeg at jeg kan overaske han på en positiv måte i morgen kveld :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spates swap

Din ex er utvilsomt en dust. Kjente ingenting? Neivel, da har han vel ikke følelser i kjønnsorganet, det er ikke ditt problem. Lykke til med forhåpentlig en bedre fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde komplekser med store kjønnslepper, men samboeren min "digger" de. Tror det er mer normalt med store enn små kjønnslepper (uten å vite for sikkert). Og de aller fleste menn bryr seg ikke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er vid pga. første gangen jeg og min ex hadde sex (da hadde ikke han gjort det så mange ganger før) så sa han at han ikke følte noe. Og da ble jeg litt såret, følte at jeg ikke helt kunne gi han det han ville ha. Og jeg våget aldri å ta det opp med han, i frykt for at det jeg trodde skulle være riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring: store kjønnslepper kjennes bedre ut, og små ser finere ut. Mao, det er best at det kjennes bedre ut! ;)

Angående vidde, kjør på med knipeøvelser! Ikke nok med at du kan bestemme hvor trang du skal være, men det øker blodtilførsel, hjelper til med sterkere orgasmer og er visstnok en av nøkkelpunktene innen serieorgasmer og sprutorgasmer for kvinner.

Menn og gutter som mener det ikke går an å være for vid, har rett og slett ikke opplevd noen som er for vid. De eksisterer. Til nå har jeg opplevd to jenter som er for vid, men dette er dog etter første orgasmen deres. Virker som om alt av muskler slapper av etterpå, og disse var dessuten meget våt nedentil (stort sett alltid et pluss) - dermed ble det utrolig liten friksjon på meg. Kjente mest bare varmen og fuktigheten. (Og nei, det er ikke fordi jeg har lite utstyr) Kom et par ganger til, men det var hovedsaklig pga den psykologiske effekten ved å ha sex, ikke den fysiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så flau over hvordan jeg ser ut nedentil.. har aldri mått noen klager, men jeg føler veldig på det selv. Jeg har store indre kjønnslepper, og så tror jeg at jeg er ganske vid. Derfor har jeg unngått å ha sex med denne gutten jeg har møtt, selv om anledningen har bydd seg. Er så redd at han skal bli skuffet :( Vi har det kjempe gøy når vi er sammen, og det er vi ofte, så jeg vet jo at det ikke er bare sex han er ute etter. Men hvis han får helt sjokk når vi har sex, hehe, så kan det jo hende han ikke vil ha kontakt mer. Er det veldig turn-off med store kjønnslepper? Eller er det tull av meg å tenke slik?

Det er supert å gi munnsex når leppene er store, deilig å suge på dem. Stå på du er sikkert fin nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hattifnatt

Jeg er så flau over hvordan jeg ser ut nedentil.. har aldri mått noen klager, men jeg føler veldig på det selv. Jeg har store indre kjønnslepper, og så tror jeg at jeg er ganske vid. Derfor har jeg unngått å ha sex med denne gutten jeg har møtt, selv om anledningen har bydd seg. Er så redd at han skal bli skuffet :( Vi har det kjempe gøy når vi er sammen, og det er vi ofte, så jeg vet jo at det ikke er bare sex han er ute etter. Men hvis han får helt sjokk når vi har sex, hehe, så kan det jo hende han ikke vil ha kontakt mer. Er det veldig turn-off med store kjønnslepper? Eller er det tull av meg å tenke slik?

Det kan jo hende han får sjokk når han ser hvor store føtter du har. .. Eller at han ikke liker puppene dine... Kanskje finner han ut at du har stygge hoftebein...Eller noe annet som ikke har falt deg inn en gang... Du påstår at mange gutter ikke liker store kjønnslepper, men det vil alltid være noe ved akkurat din kropp som "mange gutter" ikke liker... Fordi alle menn liker forskjellige ting. Så da får du finne deg en gutt som liker akkurat deg.

Du er misfornøyd med kjønnsleppene. Men jeg kan garantere at var du ikke det så ville det vært vekta di, puppene dine, leppene, rompa, håret på beina eller noe annet. Du vil alltid prøve å finne fem feil fordi du er usikker på deg selv.

Du tror du er ganske vid, men har du noen sinne stukket penisen din inn der for å kjenne etter??( Ironisk ment...)

Menn er individer som liker ulike ting.

Vi har faktisk også forskjellig tykkelse på penis.

Så du får nok aldri blitt helt riktig for alle menn dessverre.

Slapp av. Og hvis han ikke liker deg på grunn av kjønnsleppene dine så dumper du han og finner deg en som liker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er selvsagt like store forskjeller på kvinners størrelse som på menns. Av og til kan man treffe på en dårlig match, men det er ikke noen katastrofe uansett. Kvinner har den fantastiske evnen at de faktisk ved muskelbruk kan gjøre seg trangere, slik at både kvinnen og mannen kjenner mer. Dessuten er penetrasjon kun en liten del av sexlivet. Det forbauser meg at så få kvinner driver med kegel-øvelser daglig da dette gjør underverker med sexlivet. Eksen min var veldig vid, men etter å ha trent godt en stund, passet vi utrolig godt sammen i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Jente-- gjest

Vet jeg kommer lenge etter.. men jeg er såå flau jeg også. Var hos legen i stad og måtte ta av buksa og trusa (av andre grunner) og jeg lurer på hva dere gutter syns om store kjønnslepper. Syns dere ikke det er stygt? Jeg hater mine.. og de fleste som jeg har sett kommentere som er gutter, og har sagt det er pent de er i et forhold.. og de fleste som er i et forhold liker jo alt ved den personen.. men jeg trenger virkelig å høre det fra en gutt/mann som ikke er i forhold med en som har det :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest mann

Vet jeg kommer lenge etter.. men jeg er såå flau jeg også. Var hos legen i stad og måtte ta av buksa og trusa (av andre grunner) og jeg lurer på hva dere gutter syns om store kjønnslepper. Syns dere ikke det er stygt? Jeg hater mine.. og de fleste som jeg har sett kommentere som er gutter, og har sagt det er pent de er i et forhold.. og de fleste som er i et forhold liker jo alt ved den personen.. men jeg trenger virkelig å høre det fra en gutt/mann som ikke er i forhold med en som har det :- )

Du "trenger å høre fra" en gutt som ikke er i et forhold til en med store kjønnslepper? Du vil altså helst at noen skal fortelle deg at du har stygge kjønnslepper, da forstår jeg. (...)

Ja, da er det jo ikke noen vits i å si noe annet til deg-> siden du allerede har bestemt deg for at du aller helst vil høre fra gutter som ikke liker store kjønnslepper...

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alla ser olika ut där nere och det finns ingen mall eller ideal! Så länge könsläpparna inte fladdrar när du går så är det lugnt, haha. :) Och det ska mycket till för att du ska var så vid att du ska behöva skämmas för det! Kör lite knipövningar? Om du lär dig knipa åt ordentligt så spelar det ju ingen roll hur vid du är när du är avslappnad. För kniper gör man ju mer eller mindre ändå när man har sex.

Slappna av! You've got nothing to worry about! Jag tror att alla kvinnor förr eller senare undrar om de är onormala där nere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bank reiss

Det er samme svaret som om du skulle møtt en med veldig liten penis, eller en penis så stor som en arm.

Det er ikke sikkert at det fungerer det sexlivet deres, hvis han ikke :

- føler noe motstand i fitta di

- føler at han kan gi deg noen bra opplevelser.

Det sistnevnte er kanskje mest vesentlig for menn, at de opplever å kunne gi sexuell nytelse. Vi er kanskje litt egosentriske sånn sett, vi blir kåte av å oppleve vår egen seksualitet gjennom andre. Slik er det jo i liten grad for dere kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryr seg garantert ikke om hvordan du ser ut dere nede, med mindre du er veldig unormal. Og det tror jeg ikke du er :) Oddsen for at han har mer enn nok med å tenke på hvordan HAN ser ut i dine øyne, er ganske stor. Han syns nok bare du er fantastisk deilig.

Knipeøvelser kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...