Gå til innhold

langvarig syk mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min har fått en veldig langvarig forkjølelse. Det begynte i påska, med ferie og snørr, tett nese og verk i kroppen. Siden da har det gått veldig opp og ned, noen dager er han ok men ikke frisk, andre dager har han feber og er elendig. Noen dager har han feber, opp til 39 i feber, han har vondt i hodet, har verket i kjeven og i nesevingene, og han er hele tida ekstremt tett i nesen- så ekstremt at han nå har brukt nesespray i alt for lang tid. Han greier ikke å slutte å bruke nesesprayen, for da får han ikke puste, han er så tett at enkelte ganger han sprayer nesen så renner sprayen rett ut igjen.

Han har vært hos lege, men fikk bare allergitabletter som han skulle prøve en periode, noe som ikke virket. Tidligere når han har vært hos lege har han tatt alle mulige prøver, så han nekter å gå mer til lege fordi han mener det er totalt bortkastet.

Det skal sies at vi har vært, og er i, en tøff periode med mye stress og som arbeidsledige småbarnsforeldre, og immunforsvaret hans har vært elendig det siste året: han har vært syk veldig ofte.

Nå er jeg oppgitt og fortvilt, han blir jo ikke frisk igjen! Noen gode råd, tips eller noe annet nyttig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, dette må det da gå an å finne ut av. Jeg synes han bør prøve å gå til en annen lege og undersøke seg der. Ikke alle leger er like flinke!

Skrevet

Hm, dette må det da gå an å finne ut av. Jeg synes han bør prøve å gå til en annen lege og undersøke seg der. Ikke alle leger er like flinke!

Gjerne for meg, men han nekter å gå til leger mer fordi han mener det bare er bortkastede penger siden de ikke finner ut noe uansett ... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...