Gjest green tea Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 jeg såg meg selv i webcam og jeg ser sur ut uansett hvor mye jeg drar på smile båndet og hvor mye jeg smiler med øynene jeg liker det ikke for da for jeg en følelse av folk kan at jeg er deprimer. men uten om det er jeg fornøyd med det jeg ser
Kråkesaks Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Du ser sikkert fin ut når du smiler fordi du er glad.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Det går nok bra det! Når du snakker med noen på webcam, så kommer jo hele kroppsspråket frem og du blir levende med bevegelser, snakk og smil. Da kommer det " rette" deg frem. Ville ikke bekymret meg om det!
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Jeg tror ikke at det er mange som liker seg selv på cam, sånn egentlig. Man ser en eller annen form for "rar" ut, okke som. Akkurat som å høre opptak av sin egen stemme det. Hjelpes! Men det er bare å fortsette. Om ingen andre klager, er det stor sjanse for at en fokuserer for mye på saken. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå