Gå til innhold

Problemer/bivirkninger med spiral....?


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Satt inn hormon spiral Desember 09, og usikker på om alt er helt som de skal...

Har plager som:

- Ofte smerter i ulik grad, spesielt under eggløsning

- små blødninger

- minimal sex-lyst, gjør vondt å bli "tent"

- Masse kviser i perioder

- Humør svigninger ut av en annen verden... Mer hissig og agresiv..

Er dette vanlig....? Hvor lenge er det normalt å kjenne ubehag...?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke merket noe særlig av bivirkninger, men såvidt jeg kan huske sto det mye rart i pakningsvedlegget om mulige bivirkninger som passer til det du skriver. Men det at det gjør vondt når du har sex høres jo litt ut som om spiralen er plassert feil? Jeg synes du burde høre med legen din, han vet uansett mer enn oss i forumet her om hva som er vanlig :)

Har forøvrig hatt spiralen i 2 år nå, og har fortsatt menstruasjon, men mye mindre (og litt mer uregelmessig) enn før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...