Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #1 Del Skrevet 18. april 2010 Har dere sett "Rikingen" på vgtv? Kona er hvertfall 20 år yngre enn Rikingen selv? En smule drøyt.... Forholdet er basert på kjærlighet, NEPPE..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2010 #2 Del Skrevet 18. april 2010 De er ikke gift, men hun er 18 og han er noen og 40. Hvis jeg blir så rik som han er når jeg er 40 skal jeg og ha meg ung mus som han kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #3 Del Skrevet 18. april 2010 Det er jo Camilla Fors. Hun er blogger, camillafors.blogg.no og var med på Charterfeber. Litt uheldig med make-upen sin ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunni Skrevet 18. april 2010 #4 Del Skrevet 18. april 2010 Alt kan kjøpes for penger Også kjærlighet.... Hvis han er litt umoden, og hun er litt moden, så har de sikkert et fint og spennende forhold. Man skal ikke dømme andres kjærlighetsforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #5 Del Skrevet 18. april 2010 Som hun sier: "...hvem kan ikke tenke seg å bo slik"? JEG kunne over hodet ikke tenkt meg det! Bevare meg vel så mye fancy krimskrams som kan kjøpes for penger...og tenk på så mye kvalitet jeg kunne ha klart å få ut av det. Etter min egen smak. Å bare ha det siste nye for å kunne si at man har det, er direkte harry i mine øyne. Det er nok et lite spørsmål om han hadde vært like attraktiv og i vinden på uføretrydg, gitt...velvel, det er deres liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppatuppa Skrevet 18. april 2010 #6 Del Skrevet 18. april 2010 For det første, ville jeg aldri ha involvert meg med en mann som brukte utrykket " mus " som en helt naturlig dagligtale om jenter/kvinner/kone/kjæreste,for det andre-noe mer blodharry enn denne såkalte " rikingen " skal du lete vel & lenge etter & for det tredje- er jeg selv gift med en som har det svært godt økonomisk, uten at hverken han eller jeg går rundt og snakker om/flasher det eller gjør noe spesielt utav dette. Vi er de mennseken vi er - uavhengig av kroner i banken, og vil helst ble sett på & behandlet deretter. Min mann, ville dessuten aldri ha nedladt seg til å benytte uttrykket " mus " - uansett hvem det var snakk om - uavhengig av økonomisk status må man vel ha litt mer stil enn det, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. april 2010 #7 Del Skrevet 19. april 2010 Er hu bare 18?? Ser skikkelig herja ut. Trodde hu var 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 19. april 2010 #8 Del Skrevet 19. april 2010 Har dere sett "Rikingen" på vgtv? Kona er hvertfall 20 år yngre enn Rikingen selv? En smule drøyt.... Forholdet er basert på kjærlighet, NEPPE..... Ekte kjærlighet, til penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 19. april 2010 #9 Del Skrevet 19. april 2010 Tråden er ryddet iht. KGs regler. Helen, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. april 2010 #10 Del Skrevet 19. april 2010 å herregud... jeg TRODDE det der var bare en spøk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå