monja Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Hvordan lager dere album fra den store dagen? Jeg har valgt å lage den litt sånn scrapbook-aktig. Har kjøpt et stort sort album, med sorte ark som man kan lime inn bildene på. Så skal jeg skrive med sølvpenn, og sette inn både bilder og andre ting som sanger, programmet til toastmasteren etc..... Gleder meg til å begynne på det, men vi har 100-vis av bilder å se gjennom først
cappocino Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Blir nok til at jeg lager noe lignende etter vårt bryllup
Pip Skrevet 15. september 2003 #3 Skrevet 15. september 2003 Vi kjøpte et vanlig album (veldig pent! Bronsefarget på forsiden, med et 'metall-hjerte' på...) med sorte ark, og satte inn de fineste bildene i - på helt vanlig, tradisjonell måte. Skrev litt kommentarer/opplysninger (ikke så mye - skal jo ha dette albumet i mange år, og vil ikke sitte og gremmes over dårlig humor etc. i sølvbryllupet...! ) med hvit blyant (som på takkekortene). Utenom kommer vi nok etterhvert til å skeffe oss en perm, der vi setter inn sanger, bilder vi har fått på mail (fått mye artig fra fetteren min, som han tok med mobilen (!) foreksempel), og en del av de bildene som ble valgt bort fra det 'tradisjonelle' albumet...
Augustbrud02 Skrevet 16. september 2003 #4 Skrevet 16. september 2003 Vi har et ganske tradisjonellt altbum med våre bilder i. Kjøpte et album i sort hvor bildene bare kan smettes inn i plastlommer. I tillegg har vi et lite bryllupsalbum hvor vi har satt inn bildene som ble "til overs". Også har vi jo albumet fra fotografen da. I tillegg har jeg laget en ringperm til oss, hvor vi har satt inn alt mulig av sanger, invitasjoner o.s.v fra selve dagen.
Gjest Tex Skrevet 16. september 2003 #5 Skrevet 16. september 2003 Til vårt forrige bryllup kjøpte jeg et lite album i hvitt, som hadde "limete sider med plast over." Der satte jeg inn vielsesattest, bilder, kvittering for kjøpte ringer pluss brystbuketten til prinsen og en rose fra min bukett. Disse ble selvsagt presset, da.... Jeg har kjøpt et nesten likt hvitt album til denne gangen, bare at det ikke har limsider og er i vanlig størrelse. Der har jeg foreløpig limt inn forlovelsesannonsene, gratulasjonskort og diverse annet småtteri. Jeg tar også vare på alle kvitteringer (kjolekontrakten, kvittering på blått trusebånd osv) og skal ha dette inn etterhvert.... Også har jeg bestilt navneskilt herfra som jeg skal lime på på utsiden. Der står det våre navn og bryllupsdatoen...
Mette Skrevet 16. september 2003 #6 Skrevet 16. september 2003 Vi fikk en flott album av svigerforeldrene mine, den var hvit, med gullskrift stod det navnene våre og dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå