Gjest Milla Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Heisann!! Jeg er en jente på 21 år, og jeg har veldig lyst på brystforstørrelse, jeg sliter med kroppsbilde, fordi jeg har for små pupper i forhold til resten, egentlig er jeg fornøyd meg kroppen min, jeg er ganske muskuløs, og kraftig bygget, og derfor passer ikke mine små pupper inn.. jeg tror de ble enda værre etter at jeg gikk ned noen kilo for ett år siden, da gikk futten helt ut av dem... nå sliter jeg med å kjøpe klær, jeg finner ingenting som passer siden puppene ikke samsvarer med resten av kroppen ang. størrelse på klær osv.. og jeg bruker over en time på å pynte meg før en fest, jeg blir aldri fornøyd med utseende, fordi jeg ikke har kløft.. jeg har tilogmed nesten grått og ikke orket å gå på fest, fordi jeg ikke blir fornøyd... Kjæresten min sier jeg er fin og at jeg ikke trenger det, men det er ikke ham jeg vil tilfredstille, det er meg selv... Sakler er at jeg skal begynne og studere litt nå til høsten, og jeg har nesten 2 mnd ferie før det, og vurderer og gjøre det da, men jeg må finne en kirurg som både er flink og litt billig... siden jeg ikke kan ta opp et stort lån, så ønsker jeg og bruke skattepengene mine på puppene, er det noen som kan peke meg i retning av et rimelig alternativ?? Da hadde jeg blitt glad! Skriv gjerne litt om din opplevelse, og om du ble fornøyd osv. (ps: ikke gidd og svare at jeg burde være fornøyd med megselv osv, det hjelper ikke meg)
jenmoss Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Clinique Andenæs AS i Moss Har kun hørt posetiv omtale om de, og skal selv operere der til sommern www.clinique-andenas.no
toyses Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Skal du ta brystforstørrelse bør du heller se på erfaringer folk har fra ulike steder istedenfor pris. Du kan fort ende opp med å bli skuffet dersom du velger det billigste alternativet bare fordi det er billig.
jenmoss Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Enig der! Varierer veldig fra klinikk til klinikk... både med erfaring og pris! For meg var det viktig å ha "trygge rammer", i små omgivelser, der jeg føler at JEG er i fokus alene, uten 20 andre pasienter som venter på hjelp. Jeg betaler heller et par kr ekstra for god veiledning og oppfølging, enn å bli sendt hjem med første taxi etter operasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå