Gå til innhold

Fortell meg hvilken mobil du har!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nokia, aner ikke hvilket nr den har. Men den er ganske gammel. Jeg har hatt den i fire år. Den er full i riper og har sikker falt i gulvet 500 ganger. Det er en slik tlf som tåler fukt, støt og støv. Batteriet varer fremdeles i 3-4 dager, selv etter så mage års bruk. Men fancy? Neeei! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

SE K810i. Veldig fornøyd faktisk, den tåler en god del, noe som er en fordel da jeg mister den i bakken relativt ofte. Tar OK bilder, plass til litt lite sanger, men det er pga minnekortet jeg kjøpte ved siden av som ikke hadde plass til så mye.

Lett å skrive med pga utstikkende taster.

Det er en mobil som tåler å falle i gulvet et par ganger i uken, og det er det jeg var ute etter :)

Skrevet

iPhone. Elsker den! Kunne aldri gått tilbake til en "vanlig" mobil uten så mange kjekke applikasjoner ogsånt. Også er den jo nydelig :rødme:

Skrevet

Cybershot-mobilen fra Sony E. Husker ikke nummeret på modellen i farta, men den er forholdsvis ny. Den tåler å mistes i bakken, og har grei oversiktlig meny. Ellers tar den mye bedre bilder enn både iPhone og en del av de dyrere mobilene fra SE. Anbefales.

Skrevet

Sony Ericsson Jalou :rødme:

Skrevet

Blackberry 8900. Den er pen, har et fantastisk fulltastatur som er milevis foran Nokia sine, fantastisk skjerm og ellers alle de funksjoner jeg kan drømme om.

Den tåler nok ikke så mye, og jeg ville nok blitt ganske skremt om den gikk i gulvet en dag. Den passer nok bedre inn i en dresslomme enn hos en håndverker, dessverre...

Skrevet

iPhone, den hvite. Elsker den :rødme:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

SE Aino.. Jeg blir gal over hvor treg en såpass ny telefon kan være :kjefte:

Men ellers er den god, litt knøtete å skrive med men det er ikke noe nytt på SE telefoner.

Gjest *smak*
Skrevet

Nokia 5800 express music, er fornøyd med den. Trykkskjermen er praktisk og man kan lagre mye musikk på den. GPS er det også på den. Har aldri angret kjøpet..

Skrevet

Det nye flaggskipet til Sony Ericsson, Xperia X10(Android) Med den største skjermen på markedet, jeg elsker den :fnise:

Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson W890i. Har hatt den i akkurat ett år og er veldig misfornøyd. God musikkspiller siden det er en walkmantelefon, men utover det liker jeg den ikke særlig godt. Den slår seg av og på som den vil, det vil si at den restarter uten at jeg faktisk gjør noe selv, musikkspilleren har det med å "løpe løpsk" og plutselig slå seg på hver gang jeg skal f.eks i adresselista og ringe et nummer, det er vanskelig å skrive meldinger fordi musikkspilleren plutselig slår seg på. Alt i alt meget misfornøyd. Har derfor kjøpt meg ny mobil, en HTC Smart.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

iPhone 3G. Kunne ikke klart meg uten!

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg hadde en LG KU990 Pink Viewty, den ble stjålet for litt siden.

Var kjempefornøyd med den, bortsett fra litt kort battertid og noe knotete å skrive meldinger med.

Nå bruker jeg en ørten år gammel Nokia 6233 med knust skjerm, fungerer helt flott.

Skrevet

Nokia N95 8GB. Fornøyd, men går nok tilbake til Sony Ericson.

Kunne også tenkt meg en Iphone, men syns det er så dårlig kamera på den. Den jeg har nå tar veldig bra bilder. Nesten som et vanlig kamera.

Skrevet

Jeg har Nokia nå. Hatt det i snart 3år.

Veldig lyst på Sony Ericsson Xperia X10 White. Noen som har den?

Skrevet

Jeg har Nokia nå. Hatt det i snart 3år.

Veldig lyst på Sony Ericsson Xperia X10 White. Noen som har den?

Jeg har den, noe spesielt du lurte på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...