Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 har det siste året kjent murring i underlivet. vært gjennom et par kurer i forbindelse med blærekatar. murringen har utviktet seg til å bli mer vondt , spesielt på høyreside. siste tiden har jeg kjent at det er litt hevelse på den ene siden. jeg løper sjelden til lege, det er sikkert ikke noe, men nå er jeg ikke sikker lenger. kvalm, løs mage veldig sliten. smerten er der hele tiden nå og det stråler litt ned mot lysken. jeg tror kanskje det er en vann cyste men trettheten og kvalmen skremmer meg litt.. noen som har erfart noe lignende snart 40 år.
Gjest navnelapp Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Gå til lege. Kva trur du vi kan hjelpe med, utan medisinsk bakgrunn, dei fleste av oss, og utan å ha møtt deg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Gå til lege. Kvalme og mageproblemer kan jo komme av antibiotikaen. Magesmerter kan også komme av redsel for at det er noe galt. Men en legesjekk er det eneste som kan fortelle deg hva det er.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Jeg hadde vondt på hver side over eggstokkene i flere måneder, til tider var det veldig vondt og jeg ble selvfølgelig redd for at det skulle være noe alvorlig. Jeg dro tilslutt til lege som undersøkte meg, tok celleprøve og henviste meg til gynekolog for å få tatt ultralyd. Men det ble ikke funnet noe galt. Det gikk noen måneder til og smertene forsvant av seg selv. Det jeg ville si var at før jeg hadde vært til legen gikk jeg ofte rundt og bekymret meg over hva dette kunne være, og jeg kjente meg ofte slapp og svak. Noen ganger når jeg hadde ekstra mye smerter ble jeg også skikkelig dårlig og kvalm. Løs mage kan man jo også få hvis man går rundt og bekymrer seg for noe. Jeg synes du skal gå til lege å få dette undersøkt. Aller helst så er det ikke noe farlig, men er en så stor lettelse å høre det.
Gjest laila Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 jeg har samme opplevelse som svaret over her. Gikk lenge og hadde desse murringene som utviklet seg til smerter og hevelse på høyre side ved lysken. Gikk hele runden med gynekolog,ultralyd, tester... de fant ingenting, og nå er det faktisk borte...Mulig det var eggstokken som var i aktivitet, en annen teori fra legen var brokk.. Men nå er det uansett stort sett vekk så..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå