Gå til innhold

HCG nivå uke 6/7


Breathless

Anbefalte innlegg

Fikk påvist HCG nivået til 72644, da var jeg i slutten av uke 6/beg. av uke 7. De ville måle det fordi jeg har hatt en blødning. Det må vel være ganske høyt eller? Har noen en link til en slik tabell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tabell serum HCG-nivå:

fra befruktning fra siste mens (mIU/ML or IU/L)

7 days 3 weeks 0 to 5

14 days 28 days 3 to 426

21 days 35 days 18 to 7,340

28 days 42 days 1.080 to 56,500

35 - 42 days 49 - 56 days 7,650 to 229,000

43 - 64 days 57 - 78 days 25,700 to 288,000

57 - 78 days 79 - 100 days 13,300 to 253,000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at slike tabeller kan du ikke ta og stole på 100%. HCG nivå er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne. Noen har lavere verdier mens andre har høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har også hatt en blødning nå.. er i uke 6+5.

Tok en serum HcG i dag og skal ta en ny på onsdag - og så inn å snakke med legen igjen på fredag. Fram til da krysser jeg fingrene for at det ikke kommer noe mer blod og at prøvene viser en stor økning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at slike tabeller kan du ikke ta og stole på 100%. HCG nivå er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne. Noen har lavere verdier mens andre har høyere.

Ja, og dette kan også forklare hvorfor noen er kvalme og andre ikke.

Men disse tabellene gir jo også uttrykk for at det er store induviduelle forskjeller, men oppgir tall som er innenfor normalen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Fikk påvist HCG nivået til 72644, da var jeg i slutten av uke 6/beg. av uke 7. De ville måle det fordi jeg har hatt en blødning. Det må vel være ganske høyt eller? Har noen en link til en slik tabell?

Jøsses, det der var høyt nivå! Ei venninne testet til 61.500 i dag, og hun er 8 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...