Gå til innhold

1 kveld - opp i vekt ?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Vet dere ikke vil ha slike spørsmål, å jeg vet at jeg burde oppsøke hjelp. Ingen trenger å fortelle meg det.

Også må jeg bare si at om du tar deg tid til å lese gjennom dette, å svare meg så blir jeg ordentlig glad, setter pris på alle svar som måtte komme. Men som sagt, du trenger ikke å si at jeg må søke hjelp osv. Vil egentlig bare ha svar på det jeg lurer på :)

Om man spiser veldig lite en periode, i ca 1,5 uker. Men en dag spiser like mye som en vanlig person ville gjort, altså i underkant av 2000 kalorier, hvor mye har man lagt på seg på den dagen da ?

Om man til vanlig spiser ca 700 kalorier, pluss minus. Men en dag spiser nesten 2000, hvor mye vil lagre seg som fett ?

Jeg synes jeg ser forskjell på magen min fra i dag tidelig til nå. Det er ekstra fett der, jeg vet det, men går det egentlig ann, på 1 dag?

Jeg vil også bare si at nei, jeg er ikke tynn. Langt i fra. Det er der problemet ligger. Jeg har ligg mage, jeg trekker den inn om dagen, ingen seg den egentlig. Men når jeg er alene å "slipper tak" kommer det en god og rund kul ut... Når jeg sitter er det en SVÆR fleske klump... Det skal vekk å ja, jeg gjør det på den dumme måten, er ikke noen andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Anonym Bruker

Vi kan ikke vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies her.

For å få den hjelpen du trenger vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med IKS. Der møter du møter du mennesker som du kan prate med og som kan gi deg råd og hjelp.

Se deres nettside, http://www.iks.no og/eller ring de på telefon: 22 94 00 10.

Denne tråden blir stengt.

Vennlig hilsen

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...