litle_my Skrevet 18. april 2010 #21 Skrevet 18. april 2010 Kjære deg. jeg har all verdens medfølelse for din situsjaon, Men selv om du har latt barna flytte til han er du fortsatt mammaen deres. For å gi han full omsorg må du skrive under et skjema, da fraskriver du deg retten til dine unger, IKKE GKJØR DET: Ta den tid du trenger for å finne ut av dette, jeg fraskrev meg ungene mine, jeg betaler barnebidrag, men jeg har ingen "rett" på de lengre. Far kan gjøre hva han vil, jeg må bare se på, eller får høre om det. Blander du ikke foreldreansvar og daglig omsorg her?
AngeliqueW Skrevet 18. april 2010 #22 Skrevet 18. april 2010 Ja, det føles sikkert veldig trist og tungt å plutselig være uten barna dine. Men barn er ikke som møbler du bare kan "oppbevare" hos far fordi det passer deg i en periode. Sånn som jeg oppfatter det trodde vel far at du skulle komme flyttende etter, og han så kanskje frem til å få delt omsorg? Du skriver ingenting om hvordan barna har det. Kanskje de stortrives hos far? Kanskje de slett ikke har lyst til å rives opp med roten igjen og flytte tilbake dit de kom fra? De har sikkert funnet nye venner i skolen, og far har kanskje familie på stedet? Du skal ikke se bort fra at barna heller vil bo hos far nå, og det blir du nødt til å respektere selv om det føles surt. Barna blir mer og mer etablert hos han..og han oppfører seg mer og mer som om han har all rett til barna.. Klart han har rett til barna, han er jo faren deres?! Og ingen av foreldrene har ALL rett til barna. Barna har all rett til begge foreldre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå