Gjest Jento Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Typen min liker å bli slikket bak, og jeg synes selv det er opphissende. 3 av de 4 typene jeg har hatt har også likt dette. Lurer bare på hvor vanlig det er. Noen gutter her som har noen mening om dette? Og har dere andre jenter vært borti det samme? Gutter er jo mer følsom der, har erogen sone der osv, så det er kanskje ikke så rart at de liker det!
Gjest lurven Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Typen min liker å bli slikket bak, og jeg synes selv det er opphissende. 3 av de 4 typene jeg har hatt har også likt dette. Lurer bare på hvor vanlig det er. Noen gutter her som har noen mening om dette? Og har dere andre jenter vært borti det samme? Gutter er jo mer følsom der, har erogen sone der osv, så det er kanskje ikke så rart at de liker det!unnskyld at jeg spør men smaker ikke det dritt
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2003 #3 Skrevet 15. september 2003 teit spørsmål....det er nyvasket og rent selvfølgelig!
Gjest lurven Skrevet 15. september 2003 #5 Skrevet 15. september 2003 teit spørsmål....det er nyvasket og rent selvfølgelig! [/quotejada regna med det da høres deilig ut men har liksom på følelsen at det aldri blir helt rent der
Gjest Poirot Skrevet 15. september 2003 #6 Skrevet 15. september 2003 Kjenner plenty av gutter som liker det svært godt. Kan anbefales for både menn og kvinner :blunke: .
Gjest Jento Skrevet 15. september 2003 #7 Skrevet 15. september 2003 Joda, det blir like rent der som om du vasker et annet område på kroppen.
Gjest lurven Skrevet 15. september 2003 #8 Skrevet 15. september 2003 tror ikke jeg får med dama på det nei hadde vært artig åprøvdda :blunke:
Gjest Jento Skrevet 15. september 2003 #9 Skrevet 15. september 2003 Kan jo hende...går an å spørre :blunke: *tvi, tvi*
Gjest lurven Skrevet 15. september 2003 #10 Skrevet 15. september 2003 nei hun hater alt somhar medrumpe å gjøre
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2003 #11 Skrevet 15. september 2003 Hey... hva med å respektere at hun ikke liker at du "roter i bakgatene", og heller gjøre det dere begge liker? Er vi så opptatt av å være åpne for alt at vi glemmer å ta hensyn til partnerens grenser? Du kan synes hva du vil om at hun "hater alt som har med rompe å gjøre", men hvis hun faktisk gjør det så synes jeg at du skal respektere det, og ikke himle med øynene av den grunn. Du har sannsynligvis noen grenser du også, selv om du muligens vil nekte for det. Hvordan ville det føles om partneren din syntes dine grenser var helt latterlige og prøvde å presse deg til å gjøre noe du absolutt ikke ville? Press er uansett turnoff, så la være hvis du vil ha deg noe er mitt motto. Beklager om jeg er grinete, men jeg mener at folk er så utrolig selvopptatte og lite hensynsfulle av og til. Dette er et eksempel. Mvh, Moonbird
Gjest lurven Skrevet 15. september 2003 #12 Skrevet 15. september 2003 slapp av a gætt jeg har da aldri mast om det heller men jeg mener man bør prøve før man kan avgjøre om man liker det.. jeg har grenser ja! men de er langt borte
Kamasutra Skrevet 15. september 2003 #13 Skrevet 15. september 2003 Å bli slikket rundt rumpehullet er ganske deilig enten du er gutt eller jente. Når det gjelder den erogene sonen på guttene bak der, så må du inn 3-4 cm. Spørs om du får det til med tunga...
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #14 Skrevet 16. september 2003 Når det gjelder den erogene sonen på guttene bak der' date=' så må du inn 3-4 cm. Spørs om du får det til med tunga...[/quote'] beklager.. men det der får ikke jeg til! å stikke tungen 3-4 cm inn i baken på min kjære får meg til å spy! gud, så ekkelt!
Gjest Poirot Skrevet 16. september 2003 #15 Skrevet 16. september 2003 Som Kamasutra sa, så var det vel lite sannsynlig at det var mulig i det hele tatt... Hvor lang tunge tror du egentlig et menneske har utenfor munnen? Andre bruker en finger.
Quinden Skrevet 16. september 2003 #17 Skrevet 16. september 2003 Fy fa... nei, vil han bli slikka bak, får'n gjørra det sjøl
Gjest Poirot Skrevet 16. september 2003 #18 Skrevet 16. september 2003 Fy fa... nei' date=' vil han bli slikka bak, får'n gjørra det sjøl [/quote'] Skulle likt å sett den behandlingen gutta hadde fått her på KG om de svart slik når det var snakk om jenters erogene soner...
chimp Skrevet 16. september 2003 #19 Skrevet 16. september 2003 D var dette m å ha toleranse for andre da…..Dette forumet heter Sex og Samliv, og d er i grunnen høyst naturlig at et sånt spm blir stilt nettopp i et sånt forum! Nå er ikke alle helt A 4 og lever ut sin seksualitet innenfor s k opptrukne ’akseptable’ rammer. Mange føler kanskje at ting de liker kan være litt på kanten av d aksepterte/normale, og skriver derfor innlegg om d her. D har krav på seriøse svar, syns jeg.
Quinden Skrevet 16. september 2003 #20 Skrevet 16. september 2003 Ja, chimp og det var min mening! Har prøvd dette selv, og konklusjonen var rett og slett at jeg gjør det aldri igjen, svar greit nok skulle jeg tro, uten at det har med useriøsitet å gjøre, det var slett ikke meningen. Jeg hadde absolutt ikke utbytte av det, men jeg dømmer ingen som syns dette er "the big thing", værsågod gå igang om lysten er tilstede. Sorry hvis jeg har tråkka noen på tærne, som sagt, det var ikke meningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå