Gå til innhold

Fittelukt i sofaen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Aarghh.. er utrolig irritert nå :sur: Jeg var så dum at jeg lånte bort leiligheten min til to venninner i et par dager mens jeg var bortreist. Ikke nok med at de ikke har vasket skikkelig etter seg - kjøkkengulvet er klissete etter alkoholsøl, og badeservanten er full av sminke/pudderflekker - det har også satt seg en ufattelig ekkel lukt på et område av min dyre treseter. Både jeg og sambo har luktet på det og prøvd å fastslå hva dette er, og vi har kommet frem til at dette rett og slett må være skikkelig muggen fittelukt. En av disse venninnene har tydeligvis satt seg i sofaen uten truse på (!).

Så: hvordan får jeg dette vekk?? Har prøvd med vann og en sånn rensespray fra Møbelringen, men det dunster fremdeles ekkelt. Liker heller ikke tanken på å kanskje sitte på rester av en annen persons sekreter.. Har hørt at Zalo kan funke, men kan ikke dette lage flekker? Sofaen har trekk som ikke kan tas av. Stoffet er kremfarget/lys beige og litt "striesekk"-aktig, bare mye mindre grovt.

Håper på hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hør med sånne firmaer som vasker biler for folk, de har remedier til å vaske bilseter med som du sikkert kan bruke på sofaen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...