Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Har nettopp blitt sammen med en gutt som har en testikkel på vanlig størrelse og en som er veldig liten. Den har alltid vært sånn men jeg vil ikke spørre mer. Kan det være farlig? Kan det ha betydning for vår mulighet for å få barn (om den tid kommer) ? Han er i slutten av 20årene. Noen som vet noe om dette?
Hinata Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Det er vel ganske normalt å ha en testikkel som er større enn det andre, hvis de alltid har vært sånn ville jeg ikke vært bekymret
Zealuu Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Hvis størrelsesforskjellen er veldig stor, ville jeg vært mer bekymret for at det egentlig er omvendt, dvs. at en av dem er "normal" (testikler varierer i størrelse de også, sjokkerende nok), og den andre er for stor. Alt annet blir vill spekulasjon, men det du kan gjøre, er å ta på dem, og kjenne etter om de har riktig form, og ingen "utvekster" uavhengig av størrelsen. Hvis du finner noe, tving ham til legen. Det er ikke farlig. Det holder at en av testiklene hans fungerer for å få barn, forutsatt at han ellers er normalt fertil.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 De er helt vanlige bortsett fra at den ene er MYE mindre. Ikke snakk om en liten antydning til størrelsesforskjell. Han fungerer helt som han skal ellers og de er ikke "misformet" på noen måte. Han var hos legen for litt siden hvor han måtte vise frem utstyret, og det syns ganske tydelig så legen hadde antageligvis reagert om det så "rart" ut. Jeg formulerer meg litt dårlig her ser jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå