Gå til innhold

Kristian71

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg støtter de fleste andre her, med unntak av annonym da - hvor er du Kristian?

Denne siden besøkes oftere og oftere av menn som ønsker å provosere eller få seg en billig sex fantasi de kan onanere etter, da er det synd om vi mister de mennene som faktisk bidrar med gode råd og dype tanker.

Det gjorde Kristian i aller høyeste grad.

Siren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vart kalla på menn? No heiter eg ikkje Kristian, men mann er eg. Stort sett. Trur eg.

Jaja, håpar i alle fall eg vert oppfatta som ein som har noko å fara med - og skulle eg provosere, så er det ikkje for provokasjonen sin eigen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ehhhh.... jenter da.... dere skulle ha sett ansiktsutrykket mitt nå icon_redface.gif ble faktisk litt satt ut her jeg nå. icon_smile.gif

Takk alle sammen for all ros.... og spesielt til Maiken kyss.gif som startet tråden. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for at det også kom "et par sure" innlegg. Tatt i betraktning at over 650 personer har lest denne tråden icon_eek.gif , er det absolutt til å leve med et par negative innspill. Forventer heller ikke at alle er enig med hva jeg skriver.

Amanda, du har helt rett..... det er en vist fare for at jeg får angst for å ikke klare å følge opp forventningene her icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_smile.gificon_smile.gif

Takk for suss *sukk*

Hah, jentejunta'n blir sikker kjempesjalu, og kommer selvsagt ALDRI til å innrømme det icon_wink.gif Stolte stabeist av noen rødstrømper som de er icon_smile.gif

Fra spøk til revolver; det var ordentlig koselig å se deg her igjen, Kristian71. Litt sånn tilbake til slik det var, *lissom*

Ser du allerede har skrevet noen innlegg, og ser frem til å lese flere av de sympatiske og allsidige tankene dine icon_smile.gif

Suss (på kinnet og på nesetuppen icon_smile.gif ) fra

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...