Gå til innhold

Kristian71


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva skjedde med deg da, Kristian71? Nå har det gått lang nok tid uten innleggene dine.. icon_smile.gif

Anonym i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og anonym er ikke meg.Aner jeg et lite crush eller? icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Men lurer jo fælt da???Ble våren med utepils og lettkledde damer for mye å takle for gutten eller???

I alle fall så kan du ta deg en tur til meg,for her ligger snøen godt planta og alle potensielle snerte puppe damer er godt påkledd icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - ikke crush (ikke lett-crusha normalt icon_smile.gif ). Men masse respekt og sans for innleggene og holdningene hans.

Også virket han så oppriktig og diplomatisk og alt det der! OK, kanskje dame tar oppmerksomheten hans, heldig dame i så fall icon_wink.gif

Eller kanskje han ble litt oppgitt over kvinnfolkskvaldret vårt...

Ok, jeg kollapser i skam og innrømmer at jeg for en gangs skyld var anonym, da sjø!

Poenget, ihvertfall, er at jeg savner de fine innleggene til Kristian. Og den koselige humoren hans.

Ha en fin tirsdag.

Maiken icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Savner han overhodet ikke, og er det et kvinnemenneske her inne som har gått i fellen hans, så kan hun bare ha det så godt.

Syns det er rart Maiken at du som virker så oppegående ikke skjønner at han skriver det vi jenter ønsker å høre fra en mann. Han gjør det for å bli populær og late som han er bedre enn alle andre menn.

Er sikker på at han på private meldinger forsøker så sjekke opp enhver dame som gir han ros og skryt?

Tipper den dama som havner i hans felle kommer til å oppdage det etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bitter Anonym!?!?

Synes mer synd på deg som er så surmaget, enn oss andre som har "gått i fellen" og synes at det finnes hyggelige menn både på KG og ute i det virkelige liv icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krøp til korset med rak rygg icon_smile.gif

Anonym - det der var ufint! Og fullt av personhets. Fysjameg.

Ser du har flagget fanen din på generell debatt - hold deg til det istedetfor å brøyte deg inn i andres personlige meldinger på den måten du gjorde her.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blitt lurt!! hoppe.gif

Synes Kristian71 er både reflektert, moden og "open-minded" (hva er det norske ordet for det?)i sine innlegg. Og i tillegg ganske sjarmerende. icon_wink.gif

Vi naive liker å tro at mennesker er det de gir seg ut for å være, vi. I hvert fall jeg.

Klem fra Pilonda

_________________

Lionda vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Lionda den 2002-04-30 19:16 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke forhåndsdømme mennesker man ikke kjenner eller vet noe om.Da skal man leve i den troen at personen er den han/hun gir seg ut for å være,til det motsatte er bevist.

Jeg tror Kristian er den han utgir seg for å være.En knakende god kar med masse fornuftig på hjertet icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som er ute etter å "lure til seg noen" kunne ha valgt 100 enklere måter enn det å skrive lange, reflekterte og personlige innlegg på en såpass seriøs side for jenter.

Spar meg, Anonym! Det du sier faller på sin egen dumhet!

Som jeg sa på den andre tråden:

Takke meg til greie og oppegående gutter som har registrert seg her inne, og som tross alt står for det de sier, heller enn anonyme sutrekopper!

Unnskyld at jeg blanda meg inn på den private tråden din, Maiken, men jeg bare måtte!!! Tilgir du meg?

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig icon_smile.gif

Væren da, ikke tvil på sånt!

Jeg synes det er veldig hyggelig å se at andre også har samme oppfatning av slike som Kristian. Han er ikke en mannsfigur, sånn sett. Han fremstår som et menneske. Et mannlig menneske icon_smile.gif

Synes det er kjempefint at andre setter pris på de samme kvalitetene.

Så, Kristian, hvis du leser dette, så kan det kanskje (?) gi deg en litt god stemning; dette at personligheten og varmen i innleggene dine har gjort et inntrykk på flere av oss icon_smile.gif. Jeg håper ihvertfall det. Samtidig som jeg håper at surheten fra enkelte anonyme preller godt av. Jeg hadde IKKE noe ønske om å eksponere nick'et ditt for denne typen personhets.

Masse hilsener fra Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

jeg savner kristian jeg også icon_frown.gif

kom tilbake da, kristian! synes du er snill og kjekk kar jeg icon_smile.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-05-01 00:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Maiken!

Du er snill og god, og jeg benytter sjansen til å si at jeg synes du også har utrolig flotte og spennende tanker og holdninger! Fortsett med det!

Gode klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, takk, Væren icon_smile.gif

Rart hvor vanskelig det er å ta en positiv tilbakemelding uten å bli litt flau...Noen trigger godhet i oss, andre trigger ren irritasjon og atter andre trigger noe så ekkelt som forakt. Rare greier. Især når det er basert på hva mennesker skriver, uten kroppsspråk og andre inntrykk.

Koselig å høre ihvertfall icon_smile.gif Hmm, lurer på om vi generelt egentlig er litt lite flinke til dette...

Å gi hverandre positive tilbakemeldinger mener jeg.

1.mai hilsen fra Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: Det var da voldsomt!!

-og fullstendig ubegrunnet! Kristian er IKKE en person som sjekker opp damer her inne på private meldinger. Han har iallfall ikke svart på min melding... icon_wink.gif

Vi trenger Kristian her inne. Og Sander. Og Kris. Og hvor ble det av Dorian!!!???

Klem til mennene!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil bli med i Kristian71-toget! Tut-tut og hurra! icon_smile.gif

Damer, dere kjenner vel igjen tonen til Anonym? Dette har vi hørt før fra Nullet eller Guru... (bare en kvalifisert gjetning... er det lov?)

Maiken, du har god smak du, og Nelle: Skal vi kalle på mennene i kor? Hihi...

icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Henger meg på jeg også.

All respekt for Kristian og alle hans reflekterte, kloke, modne og veloverveide innlegg.

Sure oppgulp kan dere spare dere for, feige anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! Klara er her igjen!!! icon_smile.gif

JA! La oss kalle på mennene i KOR!!

*kalle på menn! kalle på menn!*

Nelle icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja ja, jammen ikke rart at folk ikke tørr å si sin mening her etter denne heltedyrkelsen. Syns det er synd for jeg kjenner lusa på gangen, gjenkjenner den typen mannfolk på milevis avstand og er overbevist om at flere her inne har opplevd å få han siklende etter seg. Er glad jeg sannsynligvis ikke er i hans målgruppe aldersmessig så jeg slipper å gå i fellen som mange her tydligvis har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Sorry lille venn men jeg måtte bare le av deg.Du jobber på spreng for å fremprovosere en heftig diskusjon,så klarer du ikke det en gang. icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Life`s a bitch ikke sant?? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...