Gå til innhold

___


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner ikke noe til denne telefonen, men det symbolet betyr at du har tilkobling til et HSDPA-nettverk, noe som på godt norsk er et raskt mobilt nettverk. Du vil ikke bli fakturert for noe med mindre du faktisk bruker nettet, dette bare viser at nettverket er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at det betyr at har dekning av 3g nett.

3G er et paraplybegrep og HSDPA er litt utenfor dette vil jeg si, da det er relativt ny teknologi som kom lenge etter begrepet 3G. Et slags 3.5G, men du har forsåvidt rett og det er kanskje en lettere og mer forståelig måte å si det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du har forsåvidt rett og det er kanskje en lettere og mer forståelig måte å si det på :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. :) Men hvorfor kom det plutselig til syne her en dag, og har ikke vært synlig før? Noe som gjøres fra "høyere hold" kanskje? Jeg lurte fælt på om jeg var tilkoblet noe jeg ikke visste jeg hadde trykket på nå...pew! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alle steder det er tilgjengelig, og selv om du er på samme sted hele tiden vil du ikke alltid ha tilgang til det. Det er vanligere å surfe på UMTS eller EDGE. Da har du kanskje en E på samme sted som H'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Da er det til å leve helt greit med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...