Gå til innhold

fornøyelsesparker i europa


Leanne

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn på 3 og 5år.

I sommer har jeg lyst til å ta de med til en fornøyelsespark i Europa et sted.. Enten at vi kjører med bil, eller at vi tar fly..

Vi har tidligere vært i Legoland, Tusenfryd, Hunderfossen og Dyreparken i Kristiansand.

Har lyst å reise et sted hvor det kan være litt koselig for de voksne også, altså at det kan være litt i nærheten av en liten by med litt sentrum også med muligheter for å spise ute og kose oss. Det kan forsåvidt være i Norge også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to barn på 3 og 5år.

I sommer har jeg lyst til å ta de med til en fornøyelsespark i Europa et sted.. Enten at vi kjører med bil, eller at vi tar fly..

Vi har tidligere vært i Legoland, Tusenfryd, Hunderfossen og Dyreparken i Kristiansand.

Har lyst å reise et sted hvor det kan være litt koselig for de voksne også, altså at det kan være litt i nærheten av en liten by med litt sentrum også med muligheter for å spise ute og kose oss. Det kan forsåvidt være i Norge også :)

Tivoli i København har jo mye for små barn, samt at det ligger jo midt i København. Gröna Lund (Stockholm) og Liseberg (Göteborg) føler jeg mer er retta inn mot de som er en del større. Selv om de og har aktiviteter for de små der og.

Ellers er Skara Sommerland like utenfor Skara i Sverige vel regnet som Skandinavias bestte vannland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...