Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen da dere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min manns selverklærte bestevennine (gode venner da de var små kvalifiserer visst til det i hennes verden), erklærte høyt og tydelig at oss gav hun 3 måneder, maks!!!

Og "alle" mistenkte at jeg var gravid da vi giftet oss...

Til helga har vi 2 års bryllupsdag, fortsatt ingen unge, omg "venninna" sliter med gjensidig utroskap.

Digg å knuse folks oppfatninger!;)

Hehe morsomt:)

Vi hadde vært sammen i 9 mnd. da vi forlovet oss, og nesten ett år da vi giftet oss. Vi har blitt spådd baby innen ett år, så vi får se da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er enda ikke forlovet, men jeg håper det skjer snart!!

Vi har vært sammen et år snart, og jeg er sikker på at jeg har funnet mannen i mitt liv :yvonne:

Før var det aldri snakk om at jeg skulle gifte meg. Det kom ikke på tale. Jeg synes det var tåpelig og unødvenig.

Men per dags dato tar jeg meg selv i å lese bryllupstrådene her på KG og surfe på internett etter brudestæsj.

For noen måneder siden gikk jeg inn på dataen, og han hadde glemt en side oppe med forlovelsesringer, så jeg håper!!

Forhåpentligvis kan jeg snart svare på denne tråden!

Skrevet

Hadde vært sammen litt over 5 år når vi forlovet oss, og når bryllupet står i 6,5 år :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi forlovet oss etter 1 år. Fikk barn etter 2. Noen år senere så spurte han om jeg ville gifte meg med ham. Sa nei. (Stakkars mann) og et par år etter så ble det brudd.

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år, og er verken forlovet eller gift.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år, og er verken forlovet eller gift.

Så hvorfor svare på et sånt spørsmål da, når det overhodet ikke angår deg og din situasjon?

Skrevet

Hvorfor ikke? Dvs. at vi har vært sammen lengere enn det når det en gang skjer. :)

Gjest Anerikke
Skrevet

Vi traff hverandre nyttårsaften ved midnatt, og det sa pang både her og der! Forlovet oss i mars og giftet oss i august. Det nærmer seg fem år siden, og er det lureste jeg har gjort. :jepp:

Skrevet

Forlovet oss aldri, men giftet oss etter 3 år.

Skrevet

Forlovet oss på dagen 1 år etter at vi ble sammen og giftet oss etter 1,5 år.

Nå er det 25 år og tre barn siden vi ble sammen.............

Skrevet

Vi hadde vært kjærester/samboere i to år da vi forlovet oss, og tre år da vi giftet oss nå på lørdag. :rødme:

Skrevet

Det er veldig mange som forlover seg ganske tidlig i forholdet. Trodde ikke det var så vanlig lenger :sjenert: Tok tydeligvis feil der ja. Men er dere ikke bekymret for at den dere giftet dere med ikke var den perfekte? Neste spørsmål er kanskje enda særere, men jeg spør fordi om, ingen MÅ svare på de spørsmålene jeg stiller her nå. Er dere et slikt par som aldri krangler eller er det vanlig med krangler (ikke sånne megasvære krangler som påvirker hva som skjer mellom himmel og jord)?

Egentlig var dette innlegget totalt unødvendig, men jeg ble litt nyskjerrig.

Gleder meg til den dagen jeg kan gifte meg :rødme:

(men føler meg ikke voksen nok til det enda..er bare tjue)

Skrevet

Jeg tror ikke noen er perfekte, men han jeg nettopp har giftet meg med er farlig nær. ;) Når det gjelder å krangle så har vi aldri gjort det. Vi prøver å snakke om problemer som kommer opp, kjeftbruk er unødvendig.

Skrevet

Det er veldig mange som forlover seg ganske tidlig i forholdet. Trodde ikke det var så vanlig lenger :sjenert: Tok tydeligvis feil der ja. Men er dere ikke bekymret for at den dere giftet dere med ikke var den perfekte? Neste spørsmål er kanskje enda særere, men jeg spør fordi om, ingen MÅ svare på de spørsmålene jeg stiller her nå. Er dere et slikt par som aldri krangler eller er det vanlig med krangler (ikke sånne megasvære krangler som påvirker hva som skjer mellom himmel og jord)?

Nei, jeg er ikke beskymret, man har uansett aldri noen garantier. Og selvsagt krangler vi innimellom, som de fleste par antar jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, jeg er ikke bekymret. Som Yvonne skriver så er ingen perfekte, men vi har valgt hverandre med våre god og dårlige sider.

Ja, det hender vi krangler, men neppe mer enn andre par.

Skrevet

:rødme: Vi møttes og ble sammen i desember 2006,

forlovet oss i desember 2009,

og gifter oss og flytter sammen i desember 2010, 4 år etter vi møttes!

Hadde vi vært litt eldre hadde vi nok giftet oss raskere, vet man så vet man! :rødme:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser det er noen som mener det er mange som forlover seg for tidlig, jeg er enig. Men jeg mener også at de må få lov til det. Jeg er skilsmissebarn selv, og har vel egentlig et ganske pessimistisk forhold til ekteskape men syns folk må få gjøre det de føler selv er riktig.

Selv har jeg vært sammen med samboern i fire år, men har ingen planer om giftemål :)

Skrevet

Ser det er noen som mener det er mange som forlover seg for tidlig, jeg er enig. Men jeg mener også at de må få lov til det. Jeg er skilsmissebarn selv, og har vel egentlig et ganske pessimistisk forhold til ekteskape men syns folk må få gjøre det de føler selv er riktig.

Selv har jeg vært sammen med samboern i fire år, men har ingen planer om giftemål :)

Selvfølgelig! Det beste er jo å gjøre det som passer en selv, uavhengig av alle andre rundt :)

Skrevet

Vi forlovet oss på 5-års dagen :yvonne: Har bodd sammen i 4 år, og gifter oss nok til sommeren neste år - altså litt mer enn 6 år sammen. Vi er riktignok ganske ung da, så tar det med ro :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte hus og flyttet sammen etter 9 mnd.

Vi visste det skulle vere oss to etter bare noen måneder sammen.

Jeg trodde det kom til å gå fort i svingene med oss to.....men nå har vi vert sammen i over 5,5 år og jeg venter, venter, venter og venter....... :sukk:

Han sier vi skal gifte oss en dag, og vi vet akkurat hvordan vi vil ha bryllupet - men alikevel så veeeeenter jeg! :lete:

(kan ikke fri selv heller, det har han sagt klart ifra om er uaktuellt... :sukk: )

Så da får jeg bare fortsette å vente jeg da..... :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...