juliane Skrevet 15. april 2010 #21 Skrevet 15. april 2010 Ts: når du kjeder deg og ender opp med å diskutere med deg selv som flere "Anonyme" Brukere er det en fordel å ikke ha en så veldig gjenkjennelig skrivestil. Bare et lite tips til neste gang.
Endlessly Skrevet 15. april 2010 #22 Skrevet 15. april 2010 Ts: når du kjeder deg og ender opp med å diskutere med deg selv som flere "Anonyme" Brukere er det en fordel å ikke ha en så veldig gjenkjennelig skrivestil. Bare et lite tips til neste gang. Nå synest jeg du er ufølsom Og om det skulle vise seg at TS bare skriver på tull så er det ett viktig tema som taes opp. Vennligst respekter at andre har andre prioriteringer enn deg selv. Til TS
I Grosny Skrevet 15. april 2010 #23 Skrevet 15. april 2010 Innerst inne så vet jeg at du bare var beskjeden. Du ba om bare fem, men ville egentlig ha sex.
Tante Dora Skrevet 18. april 2010 Forfatter #24 Skrevet 18. april 2010 men det som er det gøye er at det ikke er jeg som er de anonyme brukerne her
Djungelvrål Skrevet 19. april 2010 #26 Skrevet 19. april 2010 Nå synest jeg du er ufølsom Og om det skulle vise seg at TS bare skriver på tull så er det ett viktig tema som taes opp. Vennligst respekter at andre har andre prioriteringer enn deg selv. Til TS uff ja..diamanter er viktige og helt uunværlige ting altså...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå