Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har seg at mannen min elsker meg masse og jeg elsker han og. men han kjøpte en gave som ikke falt i smak...

jeg fikk en DIAMANTRING med bare 4 stener i, når jeg spesifikt ba om 5!!!!!!!!!!

jeg er sååå skuffet, hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Invicta
Skrevet

Du bør helt klart gå fra ham. Bare fire steiner, hvilken mann gjør noe sånt? Kom deg vekk så fort som mulig, finn en mann som vet å sette pris på deg, og kan gi deg dine fem steiner!

Skrevet

Jeg har ikke fått diamantring i det hele tatt. Vær glad for den og slutt å syt! Ja det er nok en trolletråd :gjeiper:

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Dump han, han kan umulig være glad i deg.

Skrevet

åh gid, så fælt du har det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ehm...SERIØST? "KUN" 4 steiner å du ville ha 5... lær deg å sette pris på det du får av din kjære istedet! Ble faktisk skuffet over å lese det du skrev...håper det hele var tull

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er du seriøs?? :O kun FIRE steiner??? :O hva for noe søppel er det du påstår at du ELSKER????? KOM DEG VEKK SÅ FORT SOM MULIG!!! kjenner jeg får lyst å bare gi deg en :klemmer: føler virkelig med deg! håper du er sterk nok til å forlate dette avskummet.

Skrevet

ja snufs, det var forferdelig :(

men han skulle dra å bytte den for meg, og i tillegg gravere noe på den :D

åh, jeg visste han ville ordne dette, han vil jo ikke skille seg, og det vil jo ikke jeg heller. jeg elsker han så mye (L)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvis du elsker han så mye, så hadde du blir superglad for ringen du fikk.

utakknemlige tullhuggu :)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Kryp tilbake under den steinen du kom fra.

Skrevet

steinen? jeg vet desverre ikke om det var høyre eller venstre pungstein faren min fikk utløsning ifra når han befruktet mamma, og uansett tviler jeg på jeg får plass inni der igjen...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det var nok mtp at du er et troll :)

Skrevet

troll faktisk :P

jaja jeg har blitt kalt verre enn det (:

Skrevet

Var godt at han tok til fornuft, da. Egentlig burde du fått minst en stein ekstra, til å hjelpe deg over det følelsesmessige sjokket du fikk.

Skrevet

skjønner ikke hva som er så spennende med å starte sånne intetsigende tråder, jeg :sukk:

Skrevet

det har seg at mannen min elsker meg masse og jeg elsker han og. men han kjøpte en gave som ikke falt i smak...

jeg fikk en DIAMANTRING med bare 4 stener i, når jeg spesifikt ba om 5!!!!!!!!!!

jeg er sååå skuffet, hva bør jeg gjøre?

Vet ikke om dette kan taes alvorlig... Tror du har større problemer enn den diamantringen.... Får litt sånn hollywoodfruer følelser her jeg.....
Skrevet

Var godt at han tok til fornuft, da. Egentlig burde du fått minst en stein ekstra, til å hjelpe deg over det følelsesmessige sjokket du fikk.

Enig med deg at det var bra han tok til fornuft. Men synest ikke noe om forslaget om en ekstra sten, om han skal kjøpe ring med flere stener bør hun minst få to ekstra, for det er penest med ulikt antall stener synest jeg. Ville heller foreslått at han kjøpte matchende øredobber eller kjede. Det er det minste han kan gjøre for å bevise sin kjærlighet etter sjokket TS fikk.

4 stener når fem er avtalt, makan. :klemmer: Håper det går bra med deg TS.

Skrevet

Jeg sa jo minst, da. Men øredobber og/eller smykke, er jo en kjempe-idè. :jepp:

Stakkars TS, enn å ha en så ufølsom mann. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...