Cheesecake Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Jeg åpnet Photoshop og alle brushene mine var BORTE! Noen som kan hjelpe meg å få de tilbake?
Cheesecake Skrevet 14. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2010 Det er vel egentlig ganske døfødt å diskutere data i et kvinneforum.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Nei Det er det ikke. Du laster inn brushes gjennom brush menyen http://akvis.com/en/photoshop-tips/load-brush.php Hilsen jente, faktisk.
Cheesecake Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 Ja, jeg vet man laster de inn der, men det skal jo ikke skje at alle bare forsvinner? Må jeg virkelig laste ned aaaaalle brushene mine igjen?
Gjest sue84 Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 jaaa... det skjedde på min photoshop også for et par uker sden.. skjønner ingenting.. irriterende etter såå mange timer jeg har brukt på og finne de beste brushene...
Cheesecake Skrevet 17. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2010 Gud, ja! Egentlig litt deilig å høre at det ikke bare har skjedd meg Nå har jeg lastet brusher i evigheter, og har ikke halvparten så mange brusher som jeg hadde opprinnelig. Hvis det skjer igjen vet jeg ikke hva jeg gjør.
Gjest sue84 Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 ja samme her.. trodde jeg hadde jort noe galt:) jeg begynte laste ned nye, men ga opp.. fant ikke de jeg ville ha.for jeg var på såå mange sider og fant de jeg hadde fra før:( er de borte går det vell ikke and å få de tilbake
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Brushene lagres i presets-brushes mappen din i photoshop som lbr filer. Desse brush filene vil ikke forsvinne uten om du sletter de eller reinstallerer photoshop. Du kan jo kontakte adobe hjelpesentral om din versjon av photoshop har en bug som gjør at brushene forsvinner, da jeg vil anta at du har en lovlig versjon av programmet. Du bør også lagre brush-samlingen din som en egen lbr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå