Gå til innhold

Problemer med å tenne på menn

Fremhevede innlegg

Gjest silvergirl
Skrevet

Jeg er en sunn og glad jente i midten av tyveårene som har store problemer med å tenne på menn. Nei, jeg er ikke nødvendigvis lesbisk, men det er bare det at det er så ekstremt sjeldent jeg finner en mann seksuelt tiltrekkende. Er det uvanlig for en jente å være så kresen? Jeg synes menn flest er så stygge eller vanlige at jeg ikke føler noe begjær. De er alltid enten for høye, lave, feite, for muskuløse, for feminine, for maskuline, har et stygt ansikt eller noe annet. De færreste er noe å rope hurra for. Jeg er også besatt av hygiene og jeg føler ofte at menn er skitne. Jeg stoler liksom ikke helt på hygienen deres selv om de ser rene ut og lukter godt og fresht. Pikken synes jeg også må være noe av det styggeste på denne jord. Av en eller annen grunn føler jeg også at de fleste menn har en rimelig kjip, sær eller kjedelig personlighet. I tillegg så føler jeg at de fleste av dem er noen freaks når det gjelder seksualitet. Enten så er de aseksuelle, pedofile, homofile, bifile eller fetisjister av noe slag. Om ikke åpenlyst, så i alle fall latent.

Jeg har ikke lav sexlyst, men jeg foretekker onanering fremfor virkelig sex. Jag har bare vært med to menn, og det var ikke noe som fristet til gjentagelse - selv om de så relativt bra ut og gjorde sitt beste for å tilfredsstille meg.

Noen tips eller råd? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym
Skrevet

Jeg er en sunn og glad jente i midten av tyveårene som har store problemer med å tenne på menn. Nei, jeg er ikke nødvendigvis lesbisk, men det er bare det at det er så ekstremt sjeldent jeg finner en mann seksuelt tiltrekkende. Er det uvanlig for en jente å være så kresen? Jeg synes menn flest er så stygge eller vanlige at jeg ikke føler noe begjær. De er alltid enten for høye, lave, feite, for muskuløse, for feminine, for maskuline, har et stygt ansikt eller noe annet. De færreste er noe å rope hurra for. Jeg er også besatt av hygiene og jeg føler ofte at menn er skitne. Jeg stoler liksom ikke helt på hygienen deres selv om de ser rene ut og lukter godt og fresht. Pikken synes jeg også må være noe av det styggeste på denne jord. Av en eller annen grunn føler jeg også at de fleste menn har en rimelig kjip, sær eller kjedelig personlighet. I tillegg så føler jeg at de fleste av dem er noen freaks når det gjelder seksualitet. Enten så er de aseksuelle, pedofile, homofile, bifile eller fetisjister av noe slag. Om ikke åpenlyst, så i alle fall latent.

Jeg har ikke lav sexlyst, men jeg foretekker onanering fremfor virkelig sex. Jag har bare vært med to menn, og det var ikke noe som fristet til gjentagelse - selv om de så relativt bra ut og gjorde sitt beste for å tilfredsstille meg.

Om du ikke er lesbisk så er det på tide med ett oppgjør med deg selv og ditt syn på menn? Høres nesten ut som du er oppdratt av Kvinnegruppen Ottar der alle synes menn er ekle griser som kun tenker på sex, horer og sex.

Skrevet

Ikke bekymre deg.. vent til du finner en du blir forelsket i, da forsvinner feilene som dugg for sola :)

Skrevet

Oi...her var det mye fiendtlig innstilling!!! Jeg er heller motsatt av deg og syns flesteparten av menn har en eller annen form for sjarm. :)

Skrevet

Oi...her var det mye fiendtlig innstilling!!! Jeg er heller motsatt av deg og syns flesteparten av menn har en eller annen form for sjarm. :)

Det er fordi flesteparten av menn vil ha deg ;)

Skrevet

Har du hatt de rette følelsene for mennene du har vært sammen med? Gammel klisjé; sex er en annen verden dersom du er forelsket/elsker partneren. Virkelig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi flesteparten av menn vil ha deg ;)

Menn liker kvinner som er desperate og ikke er kresne. De hater kvinner som har standard og forventninger. ;)

Skrevet

Menn liker kvinner som er desperate og ikke er kresne. De hater kvinner som har standard og forventninger. ;)

Alfa-hanner kan få de damene de vil ;)

Skrevet

Kan ikke folk bare slutte med dette alfa-hann tullsnakket? Grøsser over uttrykket og over at det går en masse tullinger omkring som har lært seg et knippe begreper fra sosiobiologi og leker biologer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og da foretrekker de enkle og kravløse kvinner. ;)

Skrevet

Og da foretrekker de enkle og kravløse kvinner. ;)

Alle kvinner blir enkle og kravløse når de er i samvær med en alfa-hann (!) ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk bare slutte med dette alfa-hann tullsnakket? Grøsser over uttrykket og over at det går en masse tullinger omkring som har lært seg et knippe begreper fra sosiobiologi og leker biologer.

+ 1 :ler:

Skrevet

Alle kvinner blir enkle og kravløse når de er i samvær med en alfa-hann (!) ;)

Kan ikke du bare klatre opp igjen i det treet du nettopp klatret ned fra?

Skrevet

Beste rådet er å tilbringe en uke i lag med meg. Jeg kommer også med orgasmegaranti.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke mange perfekte menn der ute, nei. Dessverre. Det er ikke mange som kan by på både intelligens, utseende og en varm og lidenskapelig personlighet. Det er langt flere kvinner som kan tilby hele pakka.

Skrevet

Det kan virke som om du, TS, har et noe problemfyllt forhold til menn. Det er jo trist, for det er mange kjekke menn der ute som kunne vært bra for deg, og du for dem. Fint at du skriver her inne, det viser at du er obs på ditt syn på menn. Kanskje du trenger å finne ut av dette, vil anbefale en psykolog her (en kvinnelig en he he he).... Vil tro at dette er mer dyptliggende enn at du er sær, kravstor eller lesbisk...

Og til dere som snakket om "perfekte" menn... Ingen menn er perfekte, ingen kvinner heller... vi er mennesker.

Gjest klinings
Skrevet

Du sier : pikken er noen av det styggeste på denne jorden, - da slår det på meg at jenter kan passe for deg bedre - kanskje du kan ikke akseptere at du egentlig liker jenter?

Jeg anbefaler deg prøve på jenter, - kanskje du føler mer tiltrukket av dem? :D

Og en fin ting er at du slipper pikk ;)

Skrevet

Hei!

Du sier "...ikke nødvendigvis lesbisk", og jeg mistenker da at du ikke avviser legningen helt. Men for all del er det nok å gi av seg selv til andre dette kanskje dreier seg om, enten det er med en jente eller gutt. Fantaserer du om gutter når du er alene? I så fall forsterkes teorien min om redsel for å slippe en annen tett inn på deg, dermed blir han og pikken "skitten" eller frastøtende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...