AnneMarthe Skrevet 14. april 2010 #1 Del Skrevet 14. april 2010 Hvordan kan jeg skrive "de sjekker inn på hotellet" på fransk? Jeg har lett i ordbøker og det som er, men finner ingen god oversettelse. Håper noen kan hjelpe meg, skal bruke det i en oppgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #2 Del Skrevet 14. april 2010 Hvordan kan jeg skrive "de sjekker inn på hotellet" på fransk? Jeg har lett i ordbøker og det som er, men finner ingen god oversettelse. Håper noen kan hjelpe meg, skal bruke det i en oppgave Ils vérifient à l'hôtel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneMarthe Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 14. april 2010 Ils vérifient à l'hôtel Tusen takk! Hvordan skal man begynne og avslutte et formelt brev eller e-post på fransk. I en oppgave jeg har øvd meg litt på skulle jeg skrive et brev til turistkontoret i Bretagne og bestille et hotell. Hvordan skal jeg skrive "Til" (når jeg ikke vet navnet på den som skal lese det) og "Hilsen" på en høflig måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 14. april 2010 #4 Del Skrevet 14. april 2010 Google er din venn: http://www.google.com/search?hl=en&q=how+to+write+a+letter+in+french&aq=0&aqi=g2&aql=&oq=how+to+write+a+letter+in+fr&gs_rfai= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneMarthe Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 5. mai 2010 Dette er ikke norsk-fransk, men vil ikke opprette en ny tråd for et spørsmål. Skriver om Christian Louboutin, og trenger hjelp til å oversette dette sitatet til fransk: “Make a woman look sexy, beautiful, to make her legs look as long as he can.” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå