Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hvordan er det for dere damer å ha pupper? Er ikke dem i veien? Og hvordan er det å løpe med pupper?
Anjah Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Haha! Vedder på at det kjennes på samme måte som menns baller. Bare høyere oppe! De fleste av oss bruker BH. Når BH'en sitter som den skal, kan man ikke "kjenne" at man har pupper. Hvis man derimot er ute og jogger/løper uten BH på seg, da disser det godt ja. Puppene spretter opp og ned, til høyre og venstre. -Gitt at man har en håndfull pupp, da
The Kitten Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Dette blir litt som å spørre om ikke penisen er i veien.
Rødtoppen86 Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Man merker at man har dem selvfølgelig, men når det gjelder løping og slikt, så er det bare å bruke riktig sportshb, så går det som regel bra. Det jeg merker mest er at det lett samler seg smuler og slikt nedi der hvis man har en topp/skjorte med v-hals. Trenger ikke være utringet engang for at det skal falle ting nedi der. Ellers så kan det være vanskelig å få jakker og andre overdeler uten stretch til å passe hvis man har litt størrelse på puppene. Virker som det er enklere å ha pupper enn baller spør du meg, så fremst man ikke har eeeenorme pupper.
Lykkelitenen Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Jeg har store bryster og hater det. De er i veien... Men så er de større enn gjennomsnittet også (75H/75I). Jogger jeg er de veldig i veien og det gjør vondt, så holder meg til treningsformer som ikke krever mye hopp og sprett og er avhengi av god Bh, selv om det ikke finnes gode nok i den størrelsen. Men samtidig, de passer kroppen min og jeg vet mange er sjalu, så livet uten hadde vært ganske rart
LetThemEatCake Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Åh, jag skulle så gärna ha mindre pupper! Har 70F nu och de är alltid ivägen. Jag är en 36-38 på resten av kroppen, men över brösten behöver jag kläder i storlek 40, vilket gör det väldigt svårt att hitta kläder.. Jag kan INTE gå utan bh, inte ens hemma i huset, de är alldeles för tunga för det och det gör ont. När jag har sex så måste jag faktiskt hålla i dem ibland för att inte få bristningar.. Lagom pinsamt, men jag har vant mig nu. Utöver alla problem så finns det naturligtvis fördelar med stora pupper också, haha.
Gjest Mann27 Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Jeg har store bryster og hater det. De er i veien... Men så er de større enn gjennomsnittet også (75H/75I). Jogger jeg er de veldig i veien og det gjør vondt, så holder meg til treningsformer som ikke krever mye hopp og sprett og er avhengi av god Bh, selv om det ikke finnes gode nok i den størrelsen. Men samtidig, de passer kroppen min og jeg vet mange er sjalu, så livet uten hadde vært ganske rart Du høres rimelig digg ut ;-)
AngeliqueW Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Jeg er glad mine er små og beskjedne (70B), så de lett lar seg temme med en enkel treningsbh. Det er lett å finne klær som passer, og de er aldri i veien på noen måte. Jeg går stort sett alltid med BH, og trener aldri uten treningsbh. Jeg haaater når de begynner å sprette omkring! Jeg var oppe i D da jeg ammet, og da var de i veien hele tiden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Jo de er i veien, men man lærer å leve med det.
LukaFrost Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Hvordan er det for dere damer å ha pupper? Er ikke dem i veien? Og hvordan er det å løpe med pupper? Jeg liker forsåvidt å ha pupper selv om de kan være i veien iblant. Jogging er for eksempel utelukket siden jeg ikke har klart å finne en god sportsbh i stor størrelse. Skulle ønske jeg hadde noen bokstaver mindre, men samboeren min liker de :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå