Gå til innhold

Er ikke puppene i veien?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det for dere damer å ha pupper? Er ikke dem i veien? Og hvordan er det å løpe med pupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!

Vedder på at det kjennes på samme måte som menns baller. Bare høyere oppe! :fnise:

De fleste av oss bruker BH. Når BH'en sitter som den skal, kan man ikke "kjenne" at man har pupper. Hvis man derimot er ute og jogger/løper uten BH på seg, da disser det godt ja. Puppene spretter opp og ned, til høyre og venstre. -Gitt at man har en håndfull pupp, da :P

Skrevet

Dette blir litt som å spørre om ikke penisen er i veien.

Skrevet

Man merker at man har dem selvfølgelig, men når det gjelder løping og slikt, så er det bare å bruke riktig sportshb, så går det som regel bra.

Det jeg merker mest er at det lett samler seg smuler og slikt nedi der hvis man har en topp/skjorte med v-hals. Trenger ikke være utringet engang for at det skal falle ting nedi der.

Ellers så kan det være vanskelig å få jakker og andre overdeler uten stretch til å passe hvis man har litt størrelse på puppene.

Virker som det er enklere å ha pupper enn baller spør du meg, så fremst man ikke har eeeenorme pupper.

Skrevet

Jeg har store bryster og hater det. De er i veien... Men så er de større enn gjennomsnittet også (75H/75I). Jogger jeg er de veldig i veien og det gjør vondt, så holder meg til treningsformer som ikke krever mye hopp og sprett og er avhengi av god Bh, selv om det ikke finnes gode nok i den størrelsen.

Men samtidig, de passer kroppen min og jeg vet mange er sjalu, så livet uten hadde vært ganske rart ;)

Skrevet

Åh, jag skulle så gärna ha mindre pupper! Har 70F nu och de är alltid ivägen. Jag är en 36-38 på resten av kroppen, men över brösten behöver jag kläder i storlek 40, vilket gör det väldigt svårt att hitta kläder.. Jag kan INTE gå utan bh, inte ens hemma i huset, de är alldeles för tunga för det och det gör ont. När jag har sex så måste jag faktiskt hålla i dem ibland för att inte få bristningar.. Lagom pinsamt, men jag har vant mig nu. Utöver alla problem så finns det naturligtvis fördelar med stora pupper också, haha. ;)

Gjest Mann27
Skrevet

Jeg har store bryster og hater det. De er i veien... Men så er de større enn gjennomsnittet også (75H/75I). Jogger jeg er de veldig i veien og det gjør vondt, så holder meg til treningsformer som ikke krever mye hopp og sprett og er avhengi av god Bh, selv om det ikke finnes gode nok i den størrelsen.

Men samtidig, de passer kroppen min og jeg vet mange er sjalu, så livet uten hadde vært ganske rart ;)

Du høres rimelig digg ut ;-)

Skrevet

Jeg er glad mine er små og beskjedne (70B), så de lett lar seg temme med en enkel treningsbh. Det er lett å finne klær som passer, og de er aldri i veien på noen måte. Jeg går stort sett alltid med BH, og trener aldri uten treningsbh. Jeg haaater når de begynner å sprette omkring!

Jeg var oppe i D da jeg ammet, og da var de i veien hele tiden.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jo de er i veien, men man lærer å leve med det.

Skrevet

Hvordan er det for dere damer å ha pupper? Er ikke dem i veien? Og hvordan er det å løpe med pupper?

Jeg liker forsåvidt å ha pupper selv om de kan være i veien iblant. Jogging er for eksempel utelukket siden jeg ikke har klart å finne en god sportsbh i stor størrelse. Skulle ønske jeg hadde noen bokstaver mindre, men samboeren min liker de :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...