Gjest green tea Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 (endret) råd mot kronisk kvalme nå er jeg ikke sikker på om det er konisk men jeg har hvert plaget med det mint et halt år Endret 13. april 2010 av green tea
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Hvis du har vært kvalm i et halvt år, så gå til lege.
Gjest Feline. Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Afipran tabletter? (Må vel ha resept fra legen for å få det)
Gjest Feline. Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Finn ut hva som er årsaken til kvalmen
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Finn ut hva som er årsaken til kvalmen Hei! Jeg var også kvalm i et års tid før jeg gjorde noe med det. Først fikk jeg afipran tabletter(resept av lege), det hjalp, men årsaken forsvant jo ikke. Jeg har også slitt med depresjon, og fikk "lykkepiller" av legen. Etter jeg begynte med de så har kvalmen forsvunnet<det samme med hodepinen, men det er en annen historie... Så støtter Feline i at du bør finne ut hva det er som er årsaken. Tror du må gjennom gastroskopi...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå