Gå til innhold

Vival?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg fikk utskrevet vival fra legen som jeg skulle ta før fremføringer osv. og hun sa jeg skulle ta 1/2-1 tablett på morningen de dagene jeg trengde de.

Men idag tok jeg en tablett, men merket INGEN forskjell på nervene..

er det sånn at det er noen det ikke funker på, eller må jeg må jeg ta flere tabletter for å få virkning? isåfall hvor mange?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk utskrevet vival fra legen som jeg skulle ta før fremføringer osv. og hun sa jeg skulle ta 1/2-1 tablett på morningen de dagene jeg trengde de.

Men idag tok jeg en tablett, men merket INGEN forskjell på nervene..

er det sånn at det er noen det ikke funker på, eller må jeg må jeg ta flere tabletter for å få virkning? isåfall hvor mange?

Det er ikke lov å foreslå medisindoseringer her. Og du må overhodet ikke ta mer enn det som står på bruksanvisningen.

Skrevet

Tar du for mange på en gang så kan du bli VELDIG trøtt og kan sovne om du setter deg ned. Det har i alle fall jeg opplevd.

Min lege har ikke sagt noe om at jeg skal ta de om morgenen. Jeg tar den ca 1 time før jeg skal noe om jeg føler meg veldig urolig og engstelig.

Skrevet

Denne tråden stenges iht reglene. Spørsmål om medisindosering bør stilles kvalifisert personell.

Vennlig hilsen

SportyShorty, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...