Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg vurderer sterkt og operere brystene, har etter to svangerskap veldig hengepupper og de er større en tidligere det er også forskjellige str på de. den ene bryste henger ned mot siden. mitt spørsmål til dere som har utført løft og/eller reduksjon er om dere fikk tilbake komforten etter operasjonen?det er det som betyr mest for meg, jeg leser og hører om de flotte puppene som folk har fått, men fikk dere tilbake at det ikke er vondt og bruke bh? hvis dere har slitt med svette under brystene , forsvant det? Jeg husker en tid da jeg tok på meg bhen om morgenen og tenkte ikke mer på den før jeg tok den av om kvelden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå