Gå til innhold

UPO - tørketrommel - Elkjøp


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei! Elkjøp har en kampanje nå på UPO tørketrommel til ca. 1700,-. Jeg var å tittet på den, men han hos ELKJØP sa at dette var en utrolig dårlig trommel, og jeg måtte kjøpe den neste modellen til UPO som var dyrerer (de hadde ikke den på tilbud, ,men den kosta ca. 2 700,-). Har noen av dere erfaring med UPO-tørketrommler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå må du også huske at selgerne gjør alt for å selge deg et dyrere produkt enn du var ute etter. Det gjør de uansett, for det gir de mer bonus i lomma..

Men jeg skal ikke nekte for at den til 2700 kr kanskje er bedre enn den billigste.

Har desverre ingen erfaringer med UPO. Ville bare si det jeg nettopp har sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennepar av oss har UPO-stekeovn og er godt fornøyd.

Den selgerteknikken til Elkjøp er velkjent og slu, spør om hva som er den egentlige forskjellen på de to tromlene og avgjør om du trenger den ekstra funksjonaliteten som er på den dyreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPO er billig - ingen tvil om det! Men se litt på strømforbruket. Jeg skjønner IKKE hvordan de kan reklamere med en strømmåler som nesten stopper. For da vi så på hvitevarer til min svigermor var det ingen tvil om hvilken produsent som alltid hadde 1 energiklasse dårligere enn de andre- UPO.

En tørketrommel bruker utrolig mye strøm fra før, så å bruke noe ekstra for å spare i strøm senere, tror jeg ikke er så dumt.

Angående Elkjøp mener jeg å ha hørt at de har bonus til de ansatte om de selger den modellen som er dyrere enn den de har kampanje på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter å ha kjørt levering for Elkøp, så får man et dårlig inntrykk av UPO. UPO-varene er vel det vi henter mest av i retur fordi kundene er misfornøyde eller reklamasjon. Det er billig, though.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...