Gå til innhold

Fortelle om graviditet?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest CookieMonster
Skrevet

Jeg oppfattet deg mer som mentalt redusert, kanskje bare meg.

Nei, det er ikke bare deg.

Skrevet

Steinar, vær så snill og ikke lage denne tråden til en kampsak for dine sære holdninger, og snakk på vegne av alle menn.

Mine sære holdninger?

Jeg sier at jeg ikke har noen rettigheter på dette området.

Men du mener altså at hvis vi var i sammen så skulle jeg ha rett til å kreve barn av deg?

Skrevet

jeg hadde nok ikke sagt noe, ihvertfall hvis dere ikke har noen kontakt den dag i dag.og du egentlig ikke vil ha noe med han og gjøre.

Skrevet

Hvorfor i granskogen skal du fortelle ham det?

Din dumhet er bare ditt eget ansvar.

Det er da vitterlig like mye han karen sin "dumhet" og ansvar!

Nei, syns ikke du bør si noe til han, alt i alt ut i fra det du forteller.

Skrevet (endret)

Men du mener altså at hvis vi var i sammen så skulle jeg ha rett til å kreve barn av deg?

De er IKKE sammen. Spørsmålet er ikke om å kreve noe som helst, men om hun skal fortelle det til en mann hun ikke har kontakt med at hun kommer til å ta abort.

Endret av KateW
Skrevet

Der er IKKE sammen. Spørsmålet er ikke om å kreve noe som helst, men om hun skal fortelle det til en mann hun ikke har kontakt med at hun kommer til å ta abort.

Utgangspunktet for akkurat dette var at noen menn her ønsker rettigheter over dama når hun har blitt gravid, så hun ikke kan ta abort. Noe sånt mener jeg er helt feil. Det er huleboer-tankegang.

Skrevet (endret)

Tror nok heller de ønsker seg rettigheter i forhold til barnet, ikke over dama. Men det er OT.

Endret av KateW
Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Utgangspunktet for akkurat dette var at noen menn her ønsker rettigheter over dama når hun har blitt gravid, så hun ikke kan ta abort. Noe sånt mener jeg er helt feil. Det er huleboer-tankegang.

Rettigheter overfor barnet, dvs. at de ikke vil at dama skal ta abort og at de ønsker å overta omsorgen for barnet når det er født. Men det hører til unntakene og gjelder nok ikke noe særlig når forholdet har vært så kortvarig, og egentlig heller ikke vært som forhold å regne. Og det er jo heller ikke mulig pr. idag, har bare lest om noen menn som har etterlyst muligheten, menn som kunne tenkt seg å være alenefar til barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...